|
|||
|
|||
audi s3
Bij deze bied ik mijn audi S3 aan (omdat ik iets kleiners en goedkopers zoek voor woon/werk + een project autotje voor de winter)
Een erg nette en goed onderhouden audi voor zijn leeftijd. wat gegevens: 23-sz-bp 1999 6 versnellingen 1.8T 210pk KM ongeveer: 157.000 Alle bedenkbare opties van airco en cruisecontrol tot navigatie en lederen sportinterieur. Behalve dan een schuifdak. Reserve band+krik is aanwezig +punten: - 16-11 voorwiellager vervangen. - 14-11 dynamo gereviseerd. - 8-11-11 heeft de auto een nieuwe accu gekregen. - een week gelede voor ongeveer €500 euro ex btw de ecu op orde gemaakt. - in juli ongeveer de voor vering vervangen. - altijd goed onderhouden. - leer is goed bijgehouden. - gewoon een erg nette auto + erg mooie orginele kleur geel(imola geel van porsche) die je niet dagelijk ziet. - orgineel audi navigatie rns-e -punten: - hier en daar wel een klein plekje + wat stoeprand schade op de velgen. - de koppeling begint te verslijten je merkt het wel een beetje maar er valt nog gewoon normaal mee te rijden. Evt extra's: (mogen ook los weg mail maar voor info + biedingen) - setje orginele audi s3 wielen 17 inch met volgensmij nog 2 redelijke banden en 2 minder dan dat. - een bmc cda luchtfilter (helemaal nieuw in verpakking) - een JD-chip (zit niet meer in de auto) mag je er bij hebben of is eventueel los tekoop. zie foto 5 voor resultaten. (mag voor een leuk prijsje weg) interieur fotos komen zo snel mogelijk. Zal vast wel iets vergeten zijn. Voor vragen kun je altijd mailen: Leon_gruijters@hotmail.com Bieden toegestaan maar blijf rieel Evt inruil is mogelijk. Vraagprijs €9500 Last edited by leeon : 17-11-2011 at 07:49. |
|
|||
|
|||
UP + prijs is een vraagprijs.
Nieuwe foto's |
|
|||
|
|||
14-11-11: Dynamo gereviseerd.
16-11-11: wiellager vervangen. Dus weer een minpuntje weggewerkt |