|
||||
|
||||
gezocht! info over golf 1 diesel met automaat.
hallo mensen,
ik zoek voor een nieuw project alle informatie over een golf 1 diesel met een automaat bak. het schijnt dat er maar enkele van geleverd zijn, maar wie kan me aan info helpen ik ben overal blij mee! ik wil ook graag weten of er een type goedkeuring voor is in nederland ivm met de rdw keuring. dusss wie o wie help mij ??? mailen mag via: janheling@hetnet.nl
|
|||
|
|||
Hoi!
heb laatst mijn automaat uit mijn benzine jetta gehaald om vervolgens een normale bak in te bouwen. Wat me daarbij opviel was dat je de aandrijfassen zo overzet. Verder kan ik je weinig vertellen. Heb de bak nog wel liggen trouwens. Grt, Ruben |
|
|||
|
|||
Sorry voor off topic, Zeg Ruben als je een handgeschakelde in een automatiek legt moet je dan je stuurhuis ook vervangen?
Greetz Ritchi |
|
||||
|
||||
wie o wie weet iets??
|
|||
|
|||
Quote:
Hoi! je kan 'm idd vervangen door die van de schakelwagen. Maar wat ik heb gedaan is de steun van de schakesltangen die op het stuurhuis gelast zat eraf slijpen en vervolgens op die van de automaatwagen lassen. Grt, Ruben |
|
|||
|
|||
ja, je steekt best een ander stuurhuis. Anders als je last aan een stuurhuis smelt al het vet dat er in zit...
Ik heb er nu al 2 omgebouwd van automaat naar handgeschakeld. Het is veel werk maar is zeker goed te doen! Groetjes Arne |