|
|||
|
|||
Mijn mk 3,5...
Na een tijdje uit de volkswagenarij te zijn geweest en wat andere duitsers en zelfs een fransman te hebben gereden, begon het toch weer te kriebelen.
Met een beperkt budget toch maar op zoek gegaan. Het is gezien de kilometers die ik moet gaan rijden een Tdi geworden. Het is een Mk3 met een cabrio neusje die er helaas wel een beetje hokkie tokkie op is gebraaid, maar heey, voor het geld mag ik geen parel verwachten Enige specs : 90 pk Tdi met chip geschat vermogen 115 pk. Kleur Uni blauw ( code volgt nog wel ) Vaste verlaging ik denk 60/60 Azev A 7,5j Rondom met 195-45-16 Donkere inpro Koplampen met Xenon Lederen stoelen met stoelverwarming Golf mk4 Pookknop Blaupunkt Headunit met navigatie Focal Composet Sony X-plod hoedenplank speakers Nokia Bluetooth carkit Plannetjes heb ik wel, maar het tempo waarin het gebeurt en wat er eerst gebeurt weet ik nog totaal niet... De wielen gaan er binnenkort af voor winterwielen en aangezien de huidige banden op en uitgedroogd zijn pakken we de velgen deze winter aan, of ik moet tegen een andere set aanlopen. De Azev's staan me persoonlijk wel goed aan, en denk dan ook dat ze een opknapbeurt krijgen.. wat feauteau's En wat van de binnenkant En gezien de velgen waarschijnlijk opgeknapt worden, nu maar oranje ( RAL 2009 ) gemaakt samen met subdivision.. Folie zijruiten verwijderd en sticker details ook maar in het oranje doorgevoerd |
|
|||
|
|||
leuk ding woutje
|
|
|||
|
|||
Damn, lekkere kleurencombo zeg!
|
||||
|
||||
Gaaf ding, vin die .5 neusjes gaaf op een 3tje
auto vraagt om een dikke set velgen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit, leuke stickers!
|
|
||||
|
||||
Heey ook weer van de partij. mister dub himself..
Leuk man kunnen we eindelijk weer budget knutselen. Gaat helemaal goed komen met deze 3.5 |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, ik zit te twijfelen.... velgen poedercoaten, iets plattere band en iets zakken maakt denk ik ook heel wat verschil.. Ik vind de azev's persoonlijk wel bij een mk3 passen, en het is weer net niet alledaags, maar eventuele suggesties zijn welkom |
|
||||
|
||||
Staat iid wel leuk zo'n 3,5 voorkantje !
Gelukkig heb je dat houten stuur er wel uit gehaald , dat hoort meer in een boot thuis Velgen staan wel lekker opvallend
|
|||
|
|||
ziet er heel goed uit zo, idd nog een leuk wieltje eronder en hij is helemaal af
|
|
||||
|
||||
Quote:
En bedankt kerel |
|
|||
|
|||
Leuke wagen. Wat moet er nog aan gebeuren aangezien het neusje erop gebraaid is.
|
|||
|
|||
Quote:
Het front zit er net niet naar mijn zin op, kan net even wat netter gemonteerd worden, en het voorwerk van het spuitwerk was niet optimaal waardoor ik aftekeningen heb... Modderkuipen zitten er ook niet in.. Allemaal dingetjes die geleidelijk aan zullen gebeuren. Het front dondert er niet zo maar van af, en het is verder wel een nette combi zo, maar voor het mooie wil ik sommige dingetjes ff anders zien... Maar tijd is onze beste vriend in deze, hij is voornamelijk bedoeld om km's mee te maken, en dat doet ie ondanks zijn hogere kilometerstand perfect |
|
||||
|
||||
Moet eerlijk zeggen dat ik voor het eerst een golf 4 front op een golf 3 wel mooi vind, de meeste wagens waar ik het op zat vond ik eigenlijk totaal niks...
Zit er namelijk netjes op en vloeit allemaal goed |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja dat wel, maar bijvoorbeeld de slotplaat hebben ze niet meegepakt bij het spuitwerk, en de knipperlichten komen weer terug zeg maar, dat vind ik erg jammer, maar idd loopt het plaatwerk allemaal wel goed over.. Het is niet slecht, maar het kan gewoon net ff beter, maar dat hou je toch |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Schroeven, spacertje achter en gaan!
Vind deze kleuren combi een stuk frisser als dat oranje moet ik zeggen, leuke winterlook!
|
||||
|
||||
Zit al een spacer van 1cm tussen achter.
En ja schroeven, als dat nou is kon.. wordt aan gewerkt. |
|
|||
|
|||
ik vind het bergaf gaan eerlijk gezegt.. een dik breed wiel en het is een topbak. hopelijk haal je de sticker's ook van het achterraam, want die rage is passe hoor :p.
|
|
||||
|
||||
Dit ziet wel gaaf uit zo die winterlook past er goed bij, en dat neusje is ook niet onaardig
|
||||
|
||||
Leuke mk3!
Wagen komt uit het Zuiden he? Heb um wel eens vaker zien rijden met de witte velgen er nog op...
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |