![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo Allemaal,
Bij deze gaat er is goed opgeruimd worden. Alles mag weg aan nette prijzen. Deze topic word nog aangepast, dit is wat ik even uit het hoofd weet ; Golf 2, 1.3benzine van 1984 ( model met kleine ruitjes ) ; - originele bestuurdersdeur LV nog nooit gebruikt, met sticker VW nog in de eerste grondlak. zonder schade 75euro - originele achterlichten zonder beschadiging 20euro - achterklep compleet zonder schade 25euro - verschillende uitlaatonderdelen als nieuw - ik denk dat ik ook nog wel dashboard ed. heb liggen, dit kijk ik nog na dit weekend - nog diverse interieur delen en motor verwarming en complete bak ed... nogmaal dit zoek ik nog allemaal bij mekaar en dan plak ik er een prijsje op. Golf 3, 1.8benzine ( dacht van 1995 ) - stuurdoos motor ( werkend, wel zo handig ) ( wagen had + / - 150000km ) 50euro - complete kabelboom motor ed. 30euro - km teller 25euro - achterlichten 25euro - interieur onderdelen ( plasieke delen ) - rest zoek ik ook nog even bij mekaar... Ik hoor het wel. Groetjesss Dennis |