|
|||
|
|||
Kleur zoeken voor Golf 1 cabrio? help!
Hallo,
Heb zojuist een Cabriotje uit duitsland gehaald, deze heeft een aparte kleur, zeeblauw / groen.. alleen is deze kleur niet orgineel, en de kleurcode zit er niet bij.. het is een zelfgemengde kleur nu scheelt het dat ik voor spuiten wel de contacten heb. en veel zelf doe.. alleen over de kleur ben ik niet helemaal uit.. hij word namelijk voor de vriendin, en ze wil hem wit of zwart hebben.. wit is geen optie, want hij gaat op diesel lopen, en een GTD blok is niet helemaal roetvrij alleen zie ik niet vaak een golf 1 cabrio in het zwart, en lijkt het mij niet een fantastische kleur... hij komt op Pirelli velgen te staan die gepollijst worden, en de P's zwart.. Kap is nieuw en zwart. ikzelf ben fan van donkerbruin.. alleen ik moet nog een dame overtuigen.. kunnen jullie me aan voorbeelden van cabrio's helpen in een zwarte kleur of en andere mooie donkere? antraciet d-bruin etc? Gr Roel
|
|||
|
|||
wat ook een super kleur is is dark burgundy pearl effect had ik toen op de mk1
|
|
||||
|
||||
al eens gekeken op www.golfcabrio.com?
daar zijn namelijk nogal wat cabrioten die maar al te graag over hun kleurtje vertellen.. zo kom je wel aan kleur codes |
|
|||
|
|||
mooi in t midden LP7Y, flashzilver metallic!!
|