|
||||
|
||||
Wil ook ff voorstellen....
Hallo,
Ik wil me ook graag even voorstellen, met fotootjes, echter hoe krijg je de fotootjes direct erbij ? Ik heb ze ge/upload. Ben dus Manillagrün, kom uit Apeldoorn en heb deze golf sinds oktober 2004. Ik wil em zo origineel mogelijk houden, zonder toeters en bellen. Andere wieltjes zouden em natuurlijk niet misstaan en ik op mijn verlanglijstje staan nog stoelen met hoofdsteunen, vind het zo kaal staan...zonder. Moet alleen nog de juiste kleursetting nog zien te vinden. Het is een 1500 LS automaat uit juli 1980, dus nog heel eventjes wachten totdat ie wegenbelasting vrij is. Alles is nog super origineel, nooit aan gelast, interiuertje supernetjes en zonder gaten waar dan ook in de bekleding of hoedenplank. Verder is hij nagenoeg roestvrij, al begint de achterplaat onder de bumper nu wat te roesten. Ik hoop jullie gauw op meetings tegen te komen ! Groetjes, Manilla |
|
||||
|
||||
gaaf ding man!!! en interieurtje zonder hoofdsteunen vervangen door eentje met?? niet doehoeen :p
nee joh, doe ermee wat je zelf wilt, `t is jouw tuut! welkom !!! echt een mooie kar! enne....de eerste meeting die je met ons kan bijwonen is 20 maart....in barneveld... check het topic van "type 1 meeting....`t gaat door" maar ff voor plek, tijd, etc have fun!!
|
||||
|
||||
Zo! Die ziet er heel goed uit zeg. Zuinig op zijn!
|
||||
|
||||
Wow, zeldzaam zo netjes!! Zuinig op zijn, lekker 100%origineel houden!!
|
||||
|
||||
Mooi man! Origineel houden dat ding! Welkom hier op het forum!
|
|||
|
|||
Hallo en welkom!
Houden zo die Golf!! Zonder kopsteunen hoort erin, mooie auto! En zoals Rene al zei volgende week meeting Lunteren/Barneveld!
|
||||
|
||||
wat een leuk bakkie!!veel plezier er van,welkom.