|
||||
|
||||
Golf 3 Variant 2.0 GT AIRCO in onderdelen
Wegens falen bij de APK in onderdelen te koop:
Golf 3 variant 2.0 GT in onderdelen. Op de CV en het ventofront na is alles nog te koop. Abt wielen zitten er niet meer onder. Enkele voorbeelden: - FK Köningsport schroefset: €200,- - Motor, bak, kabelboom,airco enz. €175,- (dit is incl de auto en de nog niet verkochte delen ) - GT Interieur, nette staat, klein plekje op de bestuurdersstoel € 75,- (foto volgt) - Bagageafdekrolo incl steunen enz. € 25 Voor de rest, vraag maar raak! Grz Niels
Mijn garage: Last edited by Neill_s : 28-07-2011 at 10:55. |
|
||||
|
||||
Wat is de kmstand?
|
|
||||
|
||||
264.000
|
||||
|
||||
Dat is voor mij persoonlijk wat te veel.
Succes met de verkoop en tevens een gratis uppie |
|
||||
|
||||
Oké, bedankt voor je reactie iig. Voor de overige geïnteresseerden, auto heeft een koprevisie gehad bij de vorige eigenaar. Zelf heb ik nooit echt getrapt met de auto, het lekkere van deze motor is juist het vermogen onderin. De reden van sloop/verkoop is dus niet technisch
|
||||
|
||||
Ik heb je een pm gestuurd als het goed is
|
||||
|
||||
PM ontvangen en beantwoord!
|
|||
|
|||
Heb je een foto van het interieur?
Zit er cruise op ? graag via pb een foto als het kan ... |
|
|||
|
|||
wat is de kleurcode?
|
|
||||
|
||||
Kleurcode is LC6V
@Ron, zal vanmiddag even foto's maken. Kan ik ze ook mailen? Scheelt weer resizen en uploaden Cruise zit er helaas niet op.
Mijn garage: Last edited by Neill_s : 27-07-2011 at 08:15. Reason: damn iPhone |
|
||||
|
||||
wat is dan wel de reden van de sloop/verkoop?
Als ie verder nog in orde is moet er toch vast nog iemand interesse voor hebben lijkt me? Voor mij komt ie iig even op t verkeerde moment helaas.
|
||||
|
||||
De bodem is slecht. Er zitten al nieuwe buitendorpels in, maar de bodem langs de dorpels is ook slecht. Om dat te laten maken kost me gewoon teveel geld. Omdat ik ook nog eens wil gaan downsizen heb ik besloten de auto te verkopen.
|
||||
|
||||
Dit weekend ophalen voor 175,- zonder schroefset. Met schroefset mag alles voor 250,- weg.
|
||||
|
||||
Up! Maandag gaat ie naar de sloop, dus als er nog iemand delen nodig heeft...
|
||||
|
||||
Interieur en bekerhouder verkocht. Als iemand nog interesse heeft in de auto met motor en schroefset: 200 euro of een goed bod. Moet wel komende week weg...
|
||||
|
||||
Ik zoek dit onderdeel. 1H6 820 075. Dit is het afdekplaatje wat op de verwarmingsunit komt. Als het kan met vervarmingsunit. Onderdeelnummer 1H0 820 045 C
Voorbeeld: Quote:
|
|
||||
|
||||
Heb ik voor je. Bedoel je met verwarmingsunit dat witte deel wat er achter zit?
|
||||
|
||||
Thanx niels!
|
||||
|
||||
You're welkom. Succes met de ombouw! Pb tuffel even over het schroefset
Mod's, hier mag een slotje op!