|
|||
|
|||
Mikeeh
Goin dag !
Na lange tijd niet zoveel op dit forum gezeten te hebben toch maar weer eens komen kijken aangezien het meetings seizoen er weer aankomt en er aan mijn v5 ook het e.e.a gaat worden gedaan. Heb hiervoor een golf mk3 gehad , daarna een a4 b5 en heb de mk4 nu sinds afgelopen zomer .volledig orginele highline bijna alle opties en schuifkanteldak en met volle onderhouds historie . Auto heeft 3 plekjes , maar is voor de rest heel netjes voor zijn leeftijd (98') Maargoed foto's ; Bij aankoop Intussen al een ander radiotje gekocht, deze pioneer dubbeldin ; Maar natuurlijk moet hij ook een stukie omlaag met een paar leuke wieltjes , dus heb na een tijdje zoeken deze 18x8,5 BBS LM imitaties gevonden ; Nog aardig hoog zoals te zien dus rijd er ook nog niet op , toen ik de velgen kocht zat er nog een blanke lak laag over de randen . Met industrieele afbijt verwijderd en glimt al een stuk mooier : Nu in bestelling voor de mk4 ; -tripple S schroefset -v6 lipje voorzijde Plannen ; -v6 achterlip met evt sierstukje op orginele afgebogen pijp of net einddempertje -Jubi pookje -Leer -Chippen en kat verwijderen -Veerpoot brug voor + achter Last edited by Mikeeh : 25-02-2014 at 15:16. Reason: Vernieuwing |
|
||||
|
||||
Welkom op het forum, nette 3
|
|
||||
|
||||
Welkom uut zuud-oost Grun'n !!
Nette mk3 en whooooooo.........lexus lampen eruit ROCKS !!!!!!!!!!!!! in de kliko ermee...
|
||||
|
||||
Welkom op VF! Wat voor motor ligt er in je 3er ?
|
|
||||
|
||||
leuke golf 3, alleen jammer van dat inzet dakraam, had mij eerste golf ook.
|
|
|||
|
|||
gewoon een 1600 55kw , vind dakraam opzich wel lekker .
alleen jammer van die dikke afdichtrand zegmaar , en dat die na paar dagen dikke regen wat lekt . |
|
||||
|
||||
Welkom, mooie auto idd
|
|||
|
|||
Even opnieuw voorstellen !
Hallo,
Ben een tijdje niet actief geweest op het forum , maar nu weer terug met een nieuwe auto . Hiervoor heb ik een mk3 gehad : Veel plezier aan de auto gehad en hij heeft heel wat kilometers gemaakt in het halfjaar dat ik hem had , en dat voor 200euro!. Helaas was hij verrot , en dus geen nieuwe apk meer opgezet. Hierdoor uit nood een tijdje in een opel gereden , deze is nu de deur uit en daarvoor is een audi a4 terug gekomen ! De audi is nog helemaal orgineel , maar hier komt snel veranderding in . Heb al een aantal plannen met de audi, en om te beginnen gister een schroefset besteld , orginele knipperlichten voorkant en een mattensetje . Verwacht de schroefset en knipperlichten morgen , en hopelijk volgende week even een dagje snipperen en eronder maken op het werk. Hoe hij er nu bij staat(golfje is van roelM) Dus hopelijk volgende week omlaag.. |
|
||||
|
||||
das nog een leuke upgrade, van een golf 3 naar een a4
|
|||
|
|||
Vandaag schroefset binnen gekomen ! , nog even andere toplagers bestellen en dan eronder .
ziet er netjes uit , snelle levering ook via cargoods . |
|
|||
|
|||
schroefsetje zit er inmiddels onder , staat hem goed en rijd ook super (behalve over drempels)
Nu alleen toe aan nieuwe homokineten want die lawaaien nu , en daarna maar opzoek naar leuke velgen . zit zelf te denken aan porsche turbo velgen , maar ligt er net aan wat er tekoop is voor een goede prijs. |
|
||||
|
||||
Netjes hoor
Wat voor motorisering heeft je A4 ? (ik vroeg het ook al bij je Golf ) Porsche Turbo wielen zijn wel verry nice
|
|
|||
|
|||
dankje , gewoon een 1.6'je .
deze velgjes btw ; met golfje van roelM ; |
|
|||
|
|||
die audi is echt heerlijk laag.hoe ging het monteren van dit setje?
|
|||
|
|||
zeuuw Homokineetje bestel , en nog opzoek naar velgen . Inmiddels ook andere radio gekocht ..
Staat er nu zo bij , 1cm omhoog gegooit weer ivm al dat geschraap haha . Gaat denk ik nog wel weer wat naar beneden zodra ik andere velgen heb. |
|
|||
|
|||
nieuwe velgen gekocht gister , artec turbo's .
Moet nog spacers , centreerringen en bouten hebben dus ze zitten er nog niet onder. Al wel even gekeken hoe het stond natuurlijk haha ; |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit Mike! Ben benieuwd alsie goed ligt. Kom nog is langs op Ps-t!
|
|
|||
|
|||
gaat wel nice staan!
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
||||
|
||||
Nice! Weer een B5 eigenaar erbij
Hoe rijd de schroefset? Stug? Heb je nog comfort over?
|
|||
|
|||
comfort lever je in , maar zou het zeker aanraden rijd echt stukken beter !
|