|
|||
|
|||
Verslag en foto's VAG Fryslân meeting 26-06-11 Leeuwarden
Alvast een topic voor morgen met mooie verslagen & foto's van DE VAG meeting van Friesland,
georganiseerd door de mannen van VAG Fryslân Last edited by HannoverEdition : 25-06-2011 at 22:52. |
|
||||
|
||||
Mag ik dan de aftrap doen voor dit foto topic deze keer
Alles was al goed voor elkaar en er stond al erg leuk spul @ de showroom ! dat belooft nog wat voor morgen ! Morgen zullen er vast meer foto's volgen !
|
|||
|
|||
Mooie jetta
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
C/P vanaf het vwforum:
Omdat ik zo vroeg al terug ben trap ik maar af met wat foto's: Was overigens een zeer goed georganiseerde meet, leuke goodiebag, genoeg qua eten, drinken en ijs en leuke standjes! Link naar album: http://imageshack.us/g/27/img0479vw.jpg/ |
|
|||
|
|||
Zo weer terug , was gezellig , we even bij weer gezellig bij gepraat met veel mensen
Geen foto's gemaakt ...sorry Leuke auto's die in de prijzen zijn gevallen . Was wel ff druk in de showroom toen veel van die auto's er uitmoesten voor de prijzen op te halen *edit * toch 1 foto ... Last edited by Alberto : 26-06-2011 at 15:13. |
|
||||
|
||||
Was weer n mooi dagje, ondanks we vroeg weer
weg gingen. Was me ook te warm, dus naar huis om de koeling op te zoeken Fotos snel online |
|
|||
|
|||
Quote:
Veel BBQ plesier Arjan |
|
||||
|
||||
ook weer thuis
weer mooie auto s gezien en bijgepraat. lekker weertje en alles was weer goed geregeld...... op naar Well.. johan
|
||||
|
||||
Quote:
Ja jakkes |
|
|||
|
|||
Quote:
Wat voor Porsche wielen zijn dit? Nog nooit gezien, best een strak design! |
|
|||
|
|||
Quote:
mooie foto alberto op de snelweg hebben je ook nog gezien stonden weer met pech |
|
|||
|
|||
Quote:
ik jullie niet , waar dat dan ? |
|
|||
|
|||
net bij een boerderij met bosjes aan de andere kant snel weg stonden er al een tijdje motor is aan zijn einde denk wel 3 a 4 keer stil gestaan.maar zijn weer thuis.
voor dub05 wat tedoen |
|
||||
|
||||
ligt die koppakking er nou helemaal uit dan ruurd?wel ontzettend veel lol gehad vandaag,was super gezellig.
|
|||
|
|||
heeft bijna geen compressie meer wil niet meer starten en zit een erg vreemd geluid in de motor echt einde.hoop gauw op die andere g60 motor anders geen dub05 met de verlaagde corrie.
|
|
|||
|
|||
Quote:
was van korte duur. maar ja toch geweest en was erg mooi en gezellig. |
|
||||
|
||||
Complimenten voor de organisatie!!
Naar mijn mening `uniek`dat een grote dealer het hele pand en alles eromheen wegrijdt zodat wij `fans`er gebruik van mogen maken! TOP! Fotos heb ik niet.. worden er genoeg geupload. @ghopmeister: Ik heb je niet gezien!
|
|||
|
|||
was goed geregeld mooie auto,s gezien en gelukkig zat het weer mee als je vergelijkt met hoe het gisteren was hadden we veel geluk vandaag
|