|
|||
|
|||
advies nodig golf 3 roest
Hoi.
Had even een vraagje. Ik heb een golf 3 milstone uit 97 ben er altijd zuinig mee omgeweest. op een paar ongelijkjes na. maar nouw heb ik roest/rottigheid achter mijn spatlab zitten. Wat moet ik hier aan doen?? nieuwe beplating?? Als ik nieuwe beplating neem zie je dan veel kleur verschil? Heb me hier nooit zo erg in verdiept. in roest en rottigheid. Zoals je ziet is het best veel. en irriteerd me ook als ik hier tegen aan moet kijken. iemand tips of heeft er iets liggen. BVD jeffrey |
|
|||
|
|||
mijn mening is dat golf 3 slecht is. ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken koop of een golf 2 of wat nieuwers maar zeker geen golf 3 meer. deze schade laten repareren kost al gauw 1000 euro
|
|
|||
|
|||
op de sloop kijken voor een andere spatbord en deur in d ekleur van je wagen is een optie, had mij zo'n 30 euro gekost voor 2 roestrije deuren!
Zeker je spatbord niet laten herstellen, meer kosten aan dan dat je een 2de handse haalt ... Zo kan ik niet zien hoe erg de schade is aan de deur, kan rot zijn, maar kan ook gewoon roest zijn dat eruit te stralen valt Ga al eens op een sloop zien voor andere stukken |
|
||||
|
||||
je schrikt denk ik als je het scherm er af haalt waarschijnlijk is je dorpel ook al slecht erachter
|
||||
|
||||
Inderdaad, een schermpje en een deur is niet zo erg moeilijk te vervangen, maar de dorpel en waarschijnlijk ook je bodem zullen ook wel krokant zijn daar achter. Echter alles is te repareren, als je maar wilt!
|
|||
|
|||
daar kun je van verschieten, mijn spatborden voor ik de Amerikaanse had, waren ook lekker krokant, maar mijn dorpels (toen nog :p ) niet.
|
|
||||
|
||||
Ik weet het, heb zelf ook een Golf 3.... Het is toch een soort Kadett vn VW he
|
|||
|
|||
bodum is goed gisteren nog op de brug gehad. heeft iemand nog wat liggen?? deur spatbord + spiegel
|
|
|||
|
|||
Is en blijft indd een ziekte, bij de ene meer als bij de andere
Is de binnen kant van mijn wielkast achteraan, het witte in het midden van de foto is mijn tankdop langs achteren gezien, alles wat donkerder ziet is aan het rotten :s Maar ben nu offtopic aan het gaan... |
|
||||
|
||||
aansluiting deur met scherm lijkt mij ook aardig krap en achter het scherm kun je niet zien op de brug moet je toch echt het scherm eraf hebben ik heb er na het laswerk maar een extra bus rx-7 ingespoten (tot het goed lekte uit de gaatjes)
|
||||
|
||||
heej Jeffrey,
gewoon op de sloop een ander spatbord en deur halen en erin zetten. Als je goed zoekt vind je ze in jouw kleur.Probeer Klein Gunnewiek in Groenlo eens. groeten Martijn (Vennegoor)
Daily : geen VAG .... Project : Kever 1200 1983 Last edited by Der Einzer : 23-06-2011 at 21:31. |
|
||||
|
||||
kempers heeft ook wel iets staan in de buurt van meppen dld kun je gelijk op de A 31 kijken wat de auto nog in zich heeft geef ff je kleurcode volgende week kom ik daar nog staan wel 30 golfjes 3 daar
|
|||
|
|||
ik maar hem voor een kleine 600,- imitatie scherm er op, deur uitspuiten. ben je er de komende 5 jaar zeker van af. wat betreft je dorpel... tja dat is andere koek. mocht je interesse hebben pm me ff.
ps kleur verschil met je motorkap op scherm is niet uit te sluiten en verschil met de bumper is normaal... plastic en metaal verhaal. |
|
|||
|
|||
Als het een metalic is gaat het niet al te hard opvallen omdat de motorkap plat ligt en het spatbord recht staat
|
|
||||
|
||||
wat een gezeur over kleurverschil bij zoveel roest en een goede spuiter red zich heel goed om kleurverschil te voorkomen
|
|||
|
|||
heb scherm gekocht. en heb al een spuiter geregeld. maar bedankt allemaal voor het reageren.
|
|
|||
|
|||
Quote:
met alle respect. ben al jaren een goed doorgewinterde 1e spuiter....en recht afspuiten geeft altijd een risico bij metallic/parelmoer-effect kleuren. bijtinten van een kleur kost mij dagenlijks 20 min per klus.. die je een klant niet mag door berekenen. vandaar dat het altijd moet vermeld worden bij een prijs opgaaf. dus ik vind het helemaal geen gezeur over kleurverschil! bij ons maakt het niet uit hoe oud of rot een voertuig je moet altijd het beste er van maken naar de wensen van de klant. sorry maar zo denk ik over mijn vak. |
|
||||
|
||||
die 20 min mag je wel aan mij doorberekenen ik wil voo 15 euries geen kleurverschil en vermeld dit ook als ik de auto laat bijwerken, sterker nog mijn spuiter begint hier niet eens over
|
|||
|
|||
Quote:
super! even goede vrienden dan. |