|
||||
|
||||
Colonne Well Op Zondag Regio Zuidholland/Noordbrabant
Ik zag hem er nog niet tussen staan, maar zijn er ook nog mensen die alleen op zondag naar Well gaan? Het lijkt mij wel leuk om een treintje te maken daarheen!
|
||||
|
||||
ik ga op zondag en kom vanuit zuidholland lijkt me best grappig om in colonne die kant op te gaan
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Ik ga wel, alleen de vraag of ik een auto heb voor op het terrein. Als Sven mee gaat, zouden wij eventueel ook mee kunnen rijden! Vorige keer naar Eurosunday beviel het ons wel.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Net begonnen en we hebben al een lijstje -Luchtpomper -vdWal -Wietse ?
|
||||
|
||||
Er is ook parkeerruimte genoeg op het terrein voor niet VAG merken!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Laat mij er nog maar even af want weet dus niet zeker of ik mee rijd. Ik houd het topic wel in de gaten voor als ik me alsnog bij het rijtje wil toevoegen |
|
||||
|
||||
Ik rijd ook wel mee, langs tilburg kom je dan toch...
|
||||
|
||||
Het nieuwe lijstje:
-luchtpomper -vdwal -buikschuiver Het lijstje mag nog wel langer worden, mensen! Nog wel een persoonlijke noot: aangezien mijn vooras op 2 cm na letterlijk op straat ligt en de bus een wegligging heeft van een winkelwagentje, begrijpen jullie wel dat het tempo van de colonne normaal zal zijn. Het wordt hopelijk geen sprintwedstrijd!
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, we gaan gewoon met de lupo Wietse! Collonne rijden vind ik altijd wel leuk, maar wel graag normaal tempo zoals Luchtpomper al zegt, racen heb ik ook geen trek in. Ik vlieg de volgende dag wel naar Amerika, maar grote kans dat ik toch volksdub niet wil missen. Dus zet ons ook maar op het lijstje. -Luchtpomper -vdWal -SvenFGTF & Wietse
|
||||
|
||||
Quote:
Perfecte combi, Volksdub en naar de States! Ik kan helaas niet dit jaar, waar ga je heen? |
|
||||
|
||||
Zeker weten, heb er nu al flink zin in!
Ik ga naar Californië, 3 weken lang rondtrekken met een camper
|
||||
|
||||
ik kan ook mee,vanaf Tilburg.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is idd erg leuk, hebben wij ook gedaan alleen dan met de wagen en hotels. Erg mooie route, als je de route 66 meepakt dan moet je goed om je heen kijken, er staat een spijlbus in een weiland ergens. Ik heb er een foto van gemaakt. Staat hier ergens in het fotoalbum. |
|
||||
|
||||
Off topic ! get a room
|
|
|||
|
|||
Quote:
Natuurlijk rij ik ook mee ben benieuwd!
|
||||
|
||||
Ik heb ook wel interesse, waar is het afpreekpunt?
|
||||
|
||||
Quote:
Afspreekpunt moeten we nog even gaan inventariseren, sowieso Tilburg maar wellicht ook in de buurt van Barendrecht voor de mensen uit het Westland!
|
||||
|
||||
Ik zou ook graag meerijden met een maatje van me, vanaf Tilburg!
Ben nieuw hier dus ook de kans om het een en ander te leren kennen uit de buurt toch? Voeg me maar toe aan het lijstje, maatje van me is niet zo actief hier meer op t Polo forrum maar hij is er ook bij |
|
||||
|
||||
Eventueel afspreekpunt idee voor Tilburg, McDonald's op industrieterrein "De Katsbogten"?
|
|
||||
|
||||
Als de tijden bekent zijn ( voor Barendrecht) rij ik ook mischien wel mee