|
||||
|
||||
Zeer goedkope Rallye voor bumper!
|
|
||||
|
||||
sorry Andre, maar hier was echt voor in een diesel naar frankrijk gereden. Snap niet dat je dit in je schoenen laat schuiven. Als ze niet retour willen betalen gaat er iets van gelijke waarde mee, kiezen of delen voor zo'n verkoper.
|
||||
|
||||
hij heeft um iig wel even grijs geblaft maar ik had het ook niet gepikt,die 700 zou ik hoe dan ook terugbeuren.
|
|||
|
|||
Ik had em ook al zien staan weekje of wat terug..
Ik zou het hele verhaal eens in een mail zetten naar ebay zelf, met de foto's erbij, Dit is gewoon pure oplichting, men suggereert met die doos gewooon dat ie gloednieuwe is, sterker nog stond in de tekst ook volgens mij... Ebay doet niet veel maar tegen echte oplichting als dit neemt wel stappen.. en zal kijken of zij je geld terug kunnen halen.... sterkte ermee. |
|
|||
|
|||
http://cgi.ebay.de/Golf-Rallye-Vorn...=item1e6451d23a
Hij bied er weer eentje aan ... Ik neem aan dat je wel een negatieve beoordeling gaat geven, hij staat nu nog steeds op 100% Last edited by fabbi : 19-06-2011 at 12:43. |
|
||||
|
||||
Ebay zal er niks aan doen. Want hij heeft er 3, dus "mijn" bumper kon wel zonder tussenkomst van Ebay.....domdomdomdom.
Helaas heb ik de tijd niet om naar midden Frankrijk te rijden. Heb het verhaal wel op tig forums geplaatst. Voor de liefhebbers heb ik al zijn gegevens wel. Even een PM en je krijgt zelfs zijn bankrekeningnummer. |
|
|||
|
|||
als je er achter kunt komen waar deze idiote ''frans'' woont,gooien we de tank van mijn TDI vol en doen we wel ff een retourtje Frankrijk André....dit kan natuurlijk niet
daar heb ik wel €50 diesel voor over Last edited by HannoverEdition : 19-06-2011 at 13:22. |
|
|||
|
|||
Dan kom je wel langs mij denk ik
stap ik wel mee in.... ff kijken wat ie nog meer heeft |
|
||||
|
||||
Quote:
heb t zelfde gehad. Eerst via ebay proberen te regelen. Hetgeen wat ebay in het ergste geval doet is de gebruiker bannen. wow . Destijds zelf naar duitsland gereden en mijn geld inclusief reisgeld en tijd ontvangen.
|
|||
|
|||
Ik ben ook 2x genaaid op ebay.de
Dit gemeld bij ebay zelf, maar daar schiet je uit eindelijk ook geen reet mee op.
|
|||
|
|||
liefhebbers gaan eruit, komen veel zakkenvullers in de plaats.
gebeurt niet enkel op ebay. is al zo op vele fora's ook wil ook gerust mijn tdi volgooien grtjs |