#1
|
|||
|
|||
polo 6n 1999 APQ
hi my polo had heel veel probleem om te starten. als het start draait motor op heel hoge toerentaal. in idle gaat de toerentaal steeds heel hoog en dan weer omlaag , en blijft het steeds doen ,
ik heb de gasklephuis vervangen , onmiddelijk geprobeerd , het duurt minder lang om te starten , en de idle is nu perfect en motor draait niet meer hoog na een tijdtje weer proberen te starten, maar wilde weer niet meteen starten toen het alweer op starte, werkte alles weer ok verdelerkap en kabels eraf gehaald schoon gemaakt. weer heel veel problem met starten. toen het weer opstart werkt alles perfect , 30 min laten draaien zonder problem , motor uit , na een tijdje weer proberen , nu krijg ik niet meer te starten, kan het de bobine zijn , of heb ik de firing order verkeerd , i used the 1342 order, maar weet niet zeker welke cilinder nr1 is , en hoe te bougie kabels op de verdelerskap in de jiuste volgorde moet lopen. kan iemand me dit proberen op te lossen thank you in advance and greetings from curacao |
#2
|
|||
|
|||
Heb je na het vervangen van de gasklep deze ook ingeleerd ? ? Dit moet wel.
|
#3
|
|||
|
|||
Quote:
hoe zeg je ingeleerd in het engels ? en hoe gebeurt dat. |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
Inleren doe je met een testkast, kunnen ze meteen de storingen uitlezen Geen idee wat de engelse vertaling is maar zou zeggen basic setting off the throttle valve |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
alright. zal dat even proberen thank you very much . i'll let you know how things are unfolding |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
ok de auto had 2 problemen , de gashuisklep was defect en de koeltempsensor was ook kapot , dus had ik de gashuisklep eerst vervangen, het werkte perfect maar ik had nog steeds start problemen, daarna had ik de koeltempsensor ook vervangen. de auto computer voor een dag uitgeschakelt , en nu rijdt mijn polotje weer perfect . bedankt voor je inzet spierings , dit website is perfect thank you all.. |