|
||||
|
||||
Budel 2011
Ik zou zeggen laat de eerste foto's maar komen.
Ga morgen nog even kijken als het weer een beetje meezit. |
|
||||
|
||||
Het weer valt mee, dus ik ga zo ff kijken. Als het morgen nog redelijk weer is gaat de kever op de aanhangwagen en dan een paar keer op die polderweg (a.k.a. sprintbaan) rijden.
|
||||
|
||||
Quote:
Suc6 alvast Gijs! |
|
||||
|
||||
Vanavond ook een stuk op SBS6 hart van Nederland wat ik begrepen heb op Twitter.
|
|
|||
|
|||
gister langs Budel gekomen , een prachtig gezicht
veel , heel veel T1 T2 en T3 en kevers natuurlijk zeker om Eindhoven hele stukken snelweg vol met luchtgekoeld zeer mooi om te zien |
|
||||
|
||||
Quote:
Idd was ook richting Eindhoven en was een leuk gezicht onderweg! |
|
||||
|
||||
Vandaag uurtje geweest, zag er goed uit geen modder en af en toe een bui
mooie auto's gezien |
|
||||
|
||||
(Schaam mode on) Voor het eerst naar Budel geweest (Schaam mode off)
Was echt gaaf! Veel auto's, allemaal liefhebbers onder elkaar. Grote onderdelenmarkt, gave sprints, toffe buggybak, ritjes over de camping maken. Was echt top! Helaas geen foto's gemaakt, al verwacht ik dat er wel wat foto's van de mijne gemaakt zijn...
|
|||
|
|||
Vandaag met m'n vader naar Budel geweest.
Was voor ons de eerste keer maar niet de laatste! Echt een gave meeting, echt de place to be voor luchtgekoelde VW's! Uiteraard was de camera mee: |
|
|||
|
|||
mooie foto's man!!
|
|
||||
|
||||
inderdaad Nice pic's. zal me zo ook maar eens achter in een Kever vouwen en eens gaan kijken in Budel.
Hopelijk blijft het een beetje droog. |
|
||||
|
||||
ook het stukje op SBS6 was leuk om tezien doet een VW liefhebber goed!!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Net terug beetje jammer van het weer.
En zoals ieder jaar hebben ze de oprijplaten weer eens verkeerd om gelegd. Degene die daar verantwoordelijk voor is mogen ze de volgende weer eronder leggen. |
|
|||
|
|||
Super gave foto Danny.
je hebt pm |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt ja. Is elk jaar hetzelfde en zo moeilijk lijkt het me niet, gewoon aan de andere kan beginnen met leggen.. Heb er 2 jaar geleden nog een stabilsatorstang op krom gereden. Vandaag nog even heen geweest. Kever op de aanhangwagen meegenomen, maar er werd niet meer gereden vanwege het weer.. shit happens
|
|||
|
|||
Quote:
Bij ons is hij gister gebroken... |
|
||||
|
||||
Vanmorgen ook gaan kijken.
Het was onze eerste keer Budel Helaas met de Einser Cabrio van m'n mokkeltje moeten rijden ipv met de Mad Mex; niet gered om de harttransplantatie te voltooien Ik vond het super om dat allemaal bij elkaar te zien en relaxed volkje. Ondanks dat de regen af en toe een spelbreker was. (alhoewel ik meer last had van de wind, die telkens met mijn plu aan de haal wou ) Ook een paar fototjes gemaakt: Deel 1 Deel 2
|
|||
|
|||
ik werd gek van de platen
en de organisatoren zeggen dan dood leuk waarom leg je hem dan zo laag en dit is het gevolg er van |