![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo heb de kans ergens chromé bumpers te kopen voor men golfke
om mij niet int zak te laten zetten zou ik graag willen weten wat echte origineelle golf 1 chromé bumpers vandaag de dag zoal waart zijn? Het is de voorste + de achterste bumper. alles is er aan en er op dus zijkantjes bevestiging en bumper zelf enzo ze zijn wel 2 de hands dus geen nieuwe wat zou deze nog waart zijn? in goede staat of slechte staat vertel het me maar. ![]() dank u voor de moeite |
|
||||
|
||||
![]() in goeie staat iig. over 400 euro samen dacht ik zo...
(ik meende dat 'nieuwe' 500 euro p/s kosten... meende ik, of het was per 2, maar ik meende echt p/s)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Reken maar op 600 euro voor een set tegenwoordig (met houders en kapjes etc, nette staat).
|
||||
|
||||
![]() ppff heb ze laten liggen voor 250€ alles was kompleet maar voorbumper was blut schade aan en was binnenin nogal wat roest aanwezig en was met bevestiging voor polo 1 en niet voor golf1 :?
|