|
|||
|
|||
jetta mk2 atlasgrau in onderdelen
mede vw-fahrers!
ik trek heel binnenkort een atlasgrauwe jetta uit elkaar. wie heeft belang bij onderdelen? zal deze week foto's maken. zo uit mijn hoofd even wat er al verkocht is: cv g60 bumpers rugleuning achterbank nummerplaat tussen de achterlichten achterruit wielbogen en skirts heb nog 2 voorstoelen verkocht! deurpanelen gereserveerd voor sandra 86c motorkap (zeer goede staat!)ovb verkocht achterklep(zeer goede staat)40eu spatborden (zeer goede staat)40eu per set ruitenset van de deuren, zonder gravering, groen getint 50eu deurklinken achterste 2 gereserveerd voor sandra 86c kaal chassis kan ook weg voor 150eu (vp) is niet rot, roestig of schel.. gewoon in topstaat... mail me maar even als je iets zoekt, werk in ploegen, dus kan op de fabriek me mail checken via telefoon. Chris_puister@hotmail.com update: foto"s Last edited by chrissie_golf : 29-06-2011 at 11:21. |
|
||||
|
||||
waar af te halen.
Grtz eddy
|
|||
|
|||
jettaracing zoekt nog een zwarte hoedenplank zonder gaten...
|
|||
|
|||
af te halen in midwolda / heligerlee. maak morgen foto's en zal kijken wat de staat van alles is. dan komen meteen de prijzen erbij.
zal kijken wat de staat en kleur van de hoedenplank ding is.. |
|
|||
|
|||
hoedenplank ding is verneukt met 6x9 gaten.. en is grijs...
update: foto's en prijzen toegevoegd.. |
|
|||
|
|||
wat wil je voor de zijskirts (met wielbogen) en een deurhendel?
|
|
|||
|
|||
welke deurhendel? links, rechts, voor achter? zal ff kijken wat er goed is.. de wielbogen en de zijskirts zijn al gehaald..
update: verkocht aangepast |
|
||||
|
||||
Quote:
ik zie geen prijzen...
|
|||
|
|||
nu wel
tevens ruitenset toegevoegd en deurklinken Last edited by chrissie_golf : 12-06-2011 at 18:15. |
|
|||
|
|||
wegens geen reactie achterklep weer in de verkoop
|
|
|||
|
|||
edit: stoelen verkocht, tevens upske!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Stoelen zijn inmiddels omgebouwd en zitten al in m'n passat 32B,succes met de verdere onderdelen verkoop |
|
|||
|
|||
uber!! blij dat je er gelukkig mee bent.. heb je ze beetje schoongekregen? was volgens mij alleen maar donshaar:P
|