|
||||
|
||||
Spiegel Golf 2 met binnenverstelling rechts (oude stijl)
Is gevonden -->
Hallo iedereen, Ik ben op zoek naar een spiegel voor een Golf 2 met binnenverstelling voor de rechter kant. Inclusief montageplaatje voor in de deur, stofhoesje en knop. Heeft iemand die nog liggen? Gr. Martijn Last edited by Golf MkII : 26-05-2011 at 21:37. Reason: gevonden --> slotje |
|
||||
|
||||
upje...
|
|
||||
|
||||
Een vriend van mij nog een set van 2 spiegels liggen; oud type zoals je zoekt en van binnenuit verstelbaar. Of het montageplaatje e.d. erbij zit weet ik niet, zou ik moeten vragen.
Ik weet wel dat hij ze niet los verkoopt maar samen; bij interesse wil ik wel vragen wat ze kosten en of de losse deeltjes erbij zijn. Grtz, Serge |
|
||||
|
||||
He Serge,
Bedankt voor je reactie. Ik houd hem even warm als je dat goed vind. Nol had er nog liggen en stuurt me morgen foto's. Ik laat je weten wat de uitkomst is. Gr. Martijn |
|
||||
|
||||
heb er wel liggen, maar zijn vlakgeschuurd en gespoten..
|
||||
|
||||
Hoi Tjaap,
Bedankt voor je aanbod, maar ik wens ze toch het liefst ongespoten. Gr. Martijn |
|
||||
|
||||
ik heb 2 nieuwe spiegels besteld (immi) dus de oude blijven dan over.
de rechter is nog in vrij nette staat. als ik de nieuwe mooi en goed genoeg vind kan je van mij de oude wel overnemen. alleen is die dan wel zonder de binnen delen want die zitten niet bij de nieuwe natuurlijk. als ik terug ben van de worthersee weet ik het dan krijg ik ze binnen namelijk.
|
||||
|
||||
Hallo Luitjes,
Allemaal heel erg bedankt voor alle reacties. Nol had er nog voor me liggen met alle accessoires erbij Dus ik kan dadelijk weer veilig naar achteren kijken zonder m'n nek te verdraaïen Wat mij betreft mag er een op! Gr. Martijn |