|
|||
|
|||
Electrisch vraagje pl motor
Hallo mensen,
Ik las op internet dat je de flenzen van een 1500 motor (90mm) kon overzetten op een 2y bak (100mm). Maar wij hebben dit vanmiddag geprobeert, maar wij zitten met het probleem dat je dan geen oliekeringen meer hebt zitten en alles eruit loopt. Tevens past dan het veertje wat achter de vlens zit niet meer goed. Hoe is dit op te lossen ? of moet ik op zoek naar de schaars wordenden 2h aandrijfassen Last edited by erwinlohuis : 25-04-2011 at 22:57. |
|
||||
|
||||
Aandrijfassen van een cabrio (later model) zijn 100mm.
Anders gaat het niet. Of je moet proberen de homokineet koppen om te zetten op je aandrijfassen. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Ok dan ga ik proberen de homokineten over te zetten,
Verder heb ik ook nog een vraagje over de elektra. Ik heb nu de nieuwe kabelboom van de pl naar me zekeringkast getrokken, maar nu zitten hier nog een paar draden bij waar ik niet helemaal weet waar ik heen moet. Het witte blok kan plug and play op mijn zekeringkast, de bruine gaat naar aarde. Dan heb ik nog een groene, rood witte en een rood/zwarte met gele stekker over zie de foto: Waar moet ik deze op aan sluiten ? want ik kan nergens een schema van een pl motor vinden. Verder zit er op mijn computer kabelboom een rode draad, die komt uit een van de computers, waar moet die op constante plus oid ? En weet iemand welk relais in de voet moet, die aan je kabelboom zit bij je zekeringkast, dit is zeg maar een relais voet die aan je motorkabelboom zit. Gr. Erwin |
|
||||
|
||||
Je hebt 2 soorten 90 mm flenzen ik denk dat jij de verkeerde hebt,ook omdat je over een 1500 motor schrijft.
Homokineten kun je niet overzetten IVM lengte assen. Elektronica heb ik geen kaas van gegeten sorry |