|
|||
|
|||
golf 2 kr wordt uit elkaar gehaald
De auto gaat uit elkaar en ik verkoop hem los in onderdelen
Uitlaat (voorpijp zit nog onder de auto maar kan er ook bijgevelerd worden) 40euro of bieden Spruitstuk (met nieuwe pakking) 40euro of bieden motorkap stang 5 euro interieurkappen achter, 15euro of bieden Sparco onderdel, 20euro of bieden modderkuipen, 15euro of bieden interieur panelen achter, 20euro of bieden interieur delen achterwiel, 15euro of bieden binnenverlichting, 10euro stuurkolom kap, licht beschadigd 5 euro interieur delen achterwiel, 15euro of bieden B-stijl kappen binnen, 15euro of bieden zwarte zonneklepjes, 20euro of bieden Middenconsole, 15euro Bonrath 1 armige ruitenwisser, 30euro koppelingskabel, 20euro of bieden opvoerpomp (werkend uitgebouwd) 30euro Riemen, 15euro koppelingshendel 2y bak, 15euro of bieden Recaro stoelen opknappers, 50euro voor beide tank klepje 10euro, achterklep slot mechanisme 5 euro, handrem 10euro, plastic onderdeel achterklep 5euro, lampenunits 10euro, kachelrooster waterbak 5 euro. Diverse dashboard onderdelen, pm me voor meer.. Speaker kapje heb ik er maar 1 van en is niet de originele Last edited by inferno-gwc : 13-09-2011 at 16:04. |
|
||||
|
||||
Hallo,
Geen interieurpanelen van voor liggen? Anders wil ik voor en achter van je overnemen als ze netjes zijn. pm aub. Gr
|
|||
|
|||
Waar kom je vandaan?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Maastricht, ik doe wel aan verzenden.. |
|
||||
|
||||
Wat doe je me tde motor delen?
Ik zoek het relay wat achter de middenconsole ligt. |
|
|||
|
|||
i
Quote:
alle motoronderdelen en kabelboom gebruik ik voor het ombouw project golf1 |
|
|||
|
|||
Bonrath wisser gereserveerd voor mij, ik heb nu verder geen tijd, maar maandag contact ik je er over!(A)
|
|
|||
|
|||
Quote:
perfect! |
|
|||
|
|||
Zijn beide speakerkapjes voor in de deurbakken nog aanwezig en helemaal heel?
Dan wil ik die graag hebben. PB me anders maar...
|
|||
|
|||
speaker kapje heb ik er maar 1 van helaas..
|
|
|||
|
|||
aan de binnenverlichting te zien geen schuifdak?
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
ik heb een jetta mk2 met de oude middenconsole, kun je deze ombouwe daarmaar (kabels 12v evt zelf aan te sluiten) maar past dit met de hoes enz. omdat deze eraf is
|
|
|||
|
|||
was die bonrath wisser nu eigenlijk al weg?
|