![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Laatst heb ik een toerenteller in mijn Golf gebouwd. De kilometerteller werkt wel, de waarschuwingslampjes, knipperlichtlampjes alles wertk! Maar de toerenteller werkt niet. Ook alle dashboardlampjes doen het niet meer. Heb al gekeken naar de zekeringskast, maar daar ligt het ook niet aan? ![]() Hoe kan dit...? Groeten Floris
|
|||
|
|||
![]() zit er wel een draad voor de toeren teller in je kabelboom ?
de draad voor de teller verlichting, heb je daar nog wel stroom op ? En wat heb je met de zekeringkast gedaan ? heb je een schema van de auto ?
|
|||
|
|||
![]() Voor de toerenteller: controleren of er een rood-zwarte draad aan je bobine zit. En kijken of de rood-zwarte draad (oud type) of de groene draad (nieuw type) aan de cockpitstekker goed is.
Maar als er helemaal niks brandt, dan zou ik massa, spanningsregelaar van de cockpit en de printplaatfolie eens goed bekijken. |
|
||||
|
||||
![]() Mocht het niet lukken, dan heb ik nog wel een ander tellerbakje liggen. En heb ook de nodige ervaring met in en uitbouwen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() het klokje in mijn tellerbak doet het niet dit is iets waar ik me vanaf het begin al aan stoor, wil hem graag weer aan de praat krijgen, kan ik de tellerbak gewoon loshalen, stekker zit er wel gewoon in
|
|||
|
|||
![]() Quote:
makkelijkste is om de teller er helemaal uit te halen