|
|||
|
|||
Brandstofmeter Golf 2 met 20vt
Hey
Ben bezig met een AJQ motor in een golf 2 te leggen (20vt dus) Hij draait en alles is oke, het enige waar ik nog problemen mee heb is om de brandstofmeter werkend te krijgen. Ik heb de benzinebak van een golf 3 eronderhangen, compleet met pomp. En ik heb een teller van een TT zitten in de golf, Maar hoe kan ik nu het signaal van de golf 3 op de teller van de tt? Heb hier ooit eens iets over gelezen, maar ik vind het niet meer terug Iemand die kan helpen? Alvast bedankt! gr maarten |
|
||||
|
||||
Je bedoelt om de meter de goede kant op te laten werken (dus van vol naar leeg) of om de meter überhaupt werkend te krijgen?
Wat ik al meerdere malen gezien heb, ook bij eigen auto, is dat de golf 2 vlotter en TT meter in de tellerunit precies andersom werken. Dus bij een volle tank geeft de meter leeg aan en andersom. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hey, beiden eigenlijk. Ik krijg niets van signaal op mijn teller toe, vol of leeg, weet je toevallig op welke draden ik signaal moet hebben? Mvg |
|
||||
|
||||
Nee sorry.
Maar als je de rest van de kabelboom hebt aangesloten staat de vlotter dan ook niet in de schema's? |