#1
|
|||
|
|||
Inhouden bij constante snelheid
De laatste paar dagen loopt mijn Jetta niet zo lekker. Als de motor (1.8) warm is dan houdt ie echt in bij een constante snelheid. Dus als ik in de 3 rustig 50 cruise dan zakt ie in de toeren en is er duidelijk te voelen dat ie moeilijk loopt.
Het lijkt vooral op te treden zo rond de 2000 toeren, als ik hoger zit is het er niet. Als ik dan het gas flink intrap gaat ie ineens wel beter, maar dit lijkt me niet normaal. Ik las al wat over de vacuumslang, maar dat was meer bij problemen als iemand de koppeling intrapte en afremde. Bij mij is het bij een constante snelheid. PS. moet er bij zeggen dat het kleppendeksel een beetje lekt bij de pakking, maar dat is al jaren zo en het oliepijl is prima. Iemand een tip? Last edited by ROO : 30-03-2011 at 17:40. |
#2
|
||||
|
||||
motorcode???????
__________________
passat 1.6D cl 1984(my daily) seat arosa 1.4 for sale.... passat 1.6 1999 (daily wife) |
#3
|
|||
|
|||
Ik vermoed RP, zou dat kunnen?
Jetta GL 66kw U9 met 1781cc inhoud volgens de RDW. |
#4
|
||||
|
||||
Ik heb ook een 1.8 8v 85kw motorcode... zou ik moeten kijken originele 8v GT En heb de zelfde vraag.
Rijdt gewoon normaal, temperatuur olie loopt ook omhoog richting 90 graden.. Dan valt hij opeens in zijn toeren moet dan boven de 3000 toeren houden, anders zakt hij in en valt ie uit. Moet hem dan ook af zetten en ff laten rusten. Ook bij stationair draaien dan valt hij uit ( als hij warm is ) Brandstofpomp begint ook te zoemen, en tank nog 3 kwart vol. Ra ra, filter al keer vervangen van de pomp.. Alvast bedankt/
__________________
WIT ! |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
Je hebt geen 85kw, er is geen motor voor een golf met zoveel vermogen (waarschijnlijk 82kw) http://www.doppel-wobber.de/wbb2/In...lf-Motoren.html Had zelf ook wat gezeik met mijn 1.8 carburateur (inhouden koud en verzuipen bij koude start), heb er nu mooi een weber voor gekocht in engeland. Donderdag avond besteld en gisteren binnen gekregen. Zaterdag monteren en dan lekker rijden Natuurlijk kan er wel meer aan de hand zijn, voetpakking carburateur controleren, vacuemslangen controleren en eventueel afstelling carburateur en ontsteking controleren. Last edited by Spierings : 06-04-2011 at 18:50. |
#6
|
||||
|
||||
Klopt klopt,
Heb een 1.8 8v EV GT ut 85'
__________________
WIT ! |