|
|||
|
|||
Zwarte Lupo 1.4 16V Open Air (30-03-10: BBS VELGEN!)
Beste forummers,
Mijn naam is Patrick en woon in de omgeving van Roermond. Ik rij momenteel een zwarte volkswagen lupo 1.4 16v open air die naar volle tevredenheid bevalt. Verder ben ik vrij actief op het internet. Ik koop en verkoop via marktplaats, heb een eigen webwinkel in klein metaal (karabijnhaken, katrollen, musketonhaken, slangklemmen, etc etc) en maak websites voor het MKB. Maar nu de auto. Ik heb hem helemaal standaard gekocht ongeveer een maand of 8 geleden. Natuurlijk moest er snel een schroefset onder. Achter zitten de stelpotjes er nog tussen en voor heb ik nog enkele centimeters draad over. Op de foto's op 13 inch staal met winterbanden. Toen ben ik naar de Citroën dealer geweest voor een antenne van een C5. http://www.patrickrijks.nl/picdump/...b11_antenne.jpg Via de lupoclub een GTI interieur gescoord en via Marktplaats de ontbrekende pook gevonden. Nu alleen nog een leren handremhoes! Heel wat beter dan het standaard blauwe interieur! En nu ben ik bezig met de velgen.. Last edited by PJMR : 30-03-2011 at 17:25. |
|
|||
|
|||
Inmiddels zijn de velgen al iets verder gevorderd..
Ik hoop ze aankomend weekend in elkaar gezet te krijgen, dan bandjes en slotbouten.. |
|
||||
|
||||
zeer vet gr brian
|
|||
|
|||
word een gaaf ding straks op de bbs'jes!
|
|||
|
|||
Ik hoop inderdaad dat meerdere mensen daar zo over denken! Ben er zelf helemaal tevreden mee in elk geval
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ah hier had ik ze dus gezien.
Ziet er goed uit zo. Waar heb jij de boutjes laten verchromen of heb je nieuwe (of 2de hands in deze staat) gekocht? Zoek namelijk nog een bedrijfje hier in de buurt voor de boutjes van mijn OZ Turbo velgen. Wat voor bandjes gaan eromheen komen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Metamorfose in Reuver of www.verchromen.nl al geprobeerd ? Velgen zien er goed uit ! |
|
|||
|
|||
Eindelijk is het zover.. ze bbs velgen zijn klaar en zitten onder de lupo!! :mrgreen:
Ben benieuwd naar de reacties.. |
|
|||
|
|||
heel gaaf al lijken de wieltjes wel wat iel...
|
|||
|
|||
Wil hem achter nog iets lager hebben, maar heb geen schroefdraad meer over.
Voor kan er nog net een vinger tussen.. |
|
||||
|
||||
zeer nette combo .. alleen achter mag wel een klein spacertje tussen
|
||||
|
||||
Mooie combi maar ik had achter een halve inch dikkere rand genomen, of misschien nog wel iets meer, verder zou een spacer inderdaad geen kwaad kunnen.
Ziet er wel erg net uit hoor. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Staan goed hoor die RM's..
Ik heb ze vorige week nog zien liggen bij diegene die ze voor je heeft gepolijst, resultaat is echt goed geworden! Keep it up! |
|
||||
|
||||
wat een heerlijke kleur op die harten!
nice.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit op de BBSen, wil je weer wat anders?