|
|||
|
|||
Wat is er met deze velgen gebeurd?
Hallo allemaal!
Laatst kwam ik een zoekertje tegen met deze velgen. Nu vraag ik me af als er iets mee gebeurd? Of als dit standaard is. Het zien er Golf 2 Pirelli velgen uit in 15" Van maten wordt er in het zoekertje niet gesproken enkel Pirelli 8P De zwarte randen baren met wat zorgen, het lijkt wel alsof de velgen verbreed zijn door er een ring of zo tussen te steken. Kan iemand meer uitleg geven? |
|
||||
|
||||
Zijn niet geleverd op VW, maar weet ook even niet meer waarop wel...
Hebben ook plastic kappen geloof ik. Ben een poos uit de velgen :P |
|
||||
|
||||
tjeerd heeft ook een set,volgens mij horen ze op 1 of andere italiaan.steek is 4x98 dacht ik.
|
||||
|
||||
zijn dit niet honda velgjes?tel maar 8 p tjes..
deze werden met een aluminium naaf geleverd waardoor het weer mooi uitkomt met polijsten.. ze lijken mij inderdaad wel verbreed...of het kwaad kan bij deze velgen weet ik niet. edit:volgens mij ook niet als je het zwarte er tussen weg denkt worden ze wel heel smal Last edited by marcmk1 : 06-03-2011 at 19:50. |
|
||||
|
||||
15" heb je wel origineel onder VW gehad,oa Scirocco en Golf 2,in de maten 5,5x15 en 6x15 et 38.
Honda Preludes hebben ze ook als optie gehad in 15" maar dan met et 45.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Ooit gehoord van de pirelli golf....
|
|
||||
|
||||
Quote:
niet in 15 toch? |
|
||||
|
||||
Golf 2 pirelli velgen idd.
De golf 1 heeft ze nml met 9 P'tjes en 14" |
|
||||
|
||||
hmmmz, heb ze zelf ook gehad, incl idd de alu kapjes.
zal de foto's even uploaden. |
|
||||
|
||||
Last edited by Tommy : 06-03-2011 at 20:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is ook mijn eerste ingeving !
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties,
de velgen lijken dezelfde als die die Tommy gepost heeft. Steek was wel 4x98 Grtz |