|
||||
|
||||
lowering job
beter
(met photoshop.....) mn schroefset is besteld maar kon niet wachten om erachter te komen hoe het eruit kwam te zien Last edited by p.doppenberg : 24-02-2011 at 22:59. |
|
||||
|
||||
Idd een stuk beter.
Goed bezig. Ik zou ook het imperiaal nog iets inkorten zodat het gat tussen het imperiaal en het dak kleiner word. |
|
||||
|
||||
ja wilde de pootjes al wat inkorten, maar pff zeg ben toch aant denken om de imperial eraf te halen en em eerder gewoon "clean" te maken.
Die benzineprijzen hedendaags zijn niet meer normaal gewoon en zo'n dakrek met koffers en zooi helpt daar niet echt bij mee. Nou we zien wel wat t wordt (h) |
|
||||
|
||||
Gewoon zonder dakrekje, je kofferbak is toch leeg?
|
||||
|
||||
Quote:
Dakrek is er al af, ja ligt alleen een kleine sub in maar nog genoeg plek over! staat toch wat netter |
|
||||
|
||||
nu dat setje er nog onder knallen en je bent de man
goed bezig!
|
||||
|
||||
Ik ga er morgenavond aan beginnen een vriend van me heeft een ruime garage met veel gereedschap
Ik zal morgenavond nog wel foto's posten van voor en na! |