|
|||
|
|||
Nieuwe neus op de Derby
Hai Gasten
Wat vinden we van de nieuwe neus? De puristen zullen het wel niets vinden, maar ja geef je mening |
|
||||
|
||||
Een beetje The A-team look.... Niet echt mijn ding !
Waarom geen origineel / immitatie deel geplaatst ??
|
||||
|
||||
Lijkt op een amfibievoertuig..
|
|
||||
|
||||
Doet me een beetje denken aan Carmegeddon
Ben wel eens benieuwd wanneer het in kleur staat, en of er nog een bumpert overkomt. Maar vind het niet mis.
|
|||
|
|||
EErlijk gezecht kon ik geen imi deel vinden, jaa 599 euries op de baai, laterzzz
Dus nu zelf aan de knutsel, ik houd dit topic wel even in leven met updates... Bedankt voor alle reacties Quote:
|
|
||||
|
||||
Gewaagd
Net zo gewaagd als die klinkers waar die op staat
|
|||
|
|||
Het zijn 30x30 stoeptegels, maar dan van die dikke, heb ik meer vertrouwen in dan die assteuntjes van de Formido |
|
|||
|
|||
wat vind je er zelf van?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die vertrouw ik ook wel, maar die bovenste (kleintjes) minder Maar goed, je moet soms risico's durven nemen he
|
||||
|
||||
nee ik vind het niks, als je kunt lassen, had dan op zijn minst moeite gedaan om het origineel front terug in goede staat te krijgen, dit is gewoon zonde...
lijkt trouwens nogal op chop-shop praktijken
|
|||
|
|||
ik vind het ook een beetje zonde idd, beetje leepu
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb het eindreseltaat goed voor ogen, dus ik denk dat het erg mooi wordt. Zeker mooier dan het origineel |
|
|||
|
|||
Quote:
Origineel front was echt op, en dan bedoel ik ook echt op.. |
|
||||
|
||||
het lijkt me wel stoer worden eigenlijk,.. benieuwd naar de updates.
|
||||
|
||||
Quote:
Als je weet hoe rot deze frontjes kunnen zijn weet je dat dit bijna onmogelijk was geweest. Maargoed.. Heb je een gezocht advertentie gehad voor een front? ik heb er gewoon nog liggen hoor. . Maar dit kijkt appart zal ik zeggen. Als je het helemaal strak maakt kan het misschien nog wel wat worden. MAar de originele look zal hij nooit meer krijgen. Bumpers er af houden en zo straks maken. Wieweet krijgt het nog een appart gezicht zo...
|
||||
|
||||
Je A-stijlen lijken onderaan ook wat crispy op de foto.
Kun je daar nog fatsoenlijk bij nu je de spatborden aan het front hebt gelast? On-topic: ik vind het wel wat hebben qua look.
|
|||
|
|||
Als je de lijnen wat "zachter" maakt (lees minder hoekig) zoals de lijnen van je voorspatbord word het een mooi frontje misschien de onderkant nog aanpassen zodat er een dunne golf1 lip op past ?
|
|
|||
|
|||
Dat is jammer, ik heb hier inderdaad meerdere malen naar een dergelijk front gevraagd, maar geen reactie gekregen
Achteraf vind ik het niet zo erg, ik vind dit echt een leuke uitdaging Quote:
|
|
|||
|
|||
Goeie vraag, het hele front is demontabel, achter het front is een nieuwe kreukelzone gecreeerd, complete nieuwe frontbalk waar de radiateur op past enz
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dit is een beetje het idee |