|
||||
|
||||
Msn
Hallo
Vanavond werdt ik afgemeld op msn,gebeurt wel vaker, ligt aan de internetverbinding. Maar nu wilde ik msn weer openen,maar zegt ie dat ik elders al ben aangemeld??? Ik kan er dus niet meer in...iemand die weet wat dit is?
|
||||
|
||||
In veel gevallen wil de computer even herstarten al een hoop doen.
|
||||
|
||||
Heb ik nu 1x geprobeerd...
morgen nog maar een keer wat proberen...
|
||||
|
||||
Probleem komt vaker voor..
Edit: Nieuwe poging tot MSN topic? |
|
||||
|
||||
Van mij mag je, alleen als het netjes en respectvol naar elkaar blijft.
Anders gaat de topic weer op slot en zullen evt. maatregelen naar betreffende persoon(en) genomen worden. |
|
||||
|
||||
MSN eraf gooien en opnieuw installeren op je computer?
|
|||
|
|||
Ik ben iig al lang blij dat je weer gewoon op de klinkjes kunt klikken. Wat een ergernis was dat!
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, dat was echt kut! Op veel telefoons en met de nieuwste windows kon dat trouwens weer wel...
|
|||
|
|||
MSN zuigt sowieso aan alle kanten. Tis net een hoer, iedereen zit tegenwoordig op MSN.
|
|||
|
|||
Precies hetzelfde hier! Wat ik deed is even inloggen op een online messenger zoals ebuddy, weer uitloggen en daarna weer inloggen op je msnprogramma. Daarna lukte het inloggen wel.
|
||||
|
||||
Dit probleem wordt veroorzaakt door hotmail, die heeft nu msn geïntegreerd in je mailbox. Zodra je in mailbox kijkt word je uitgelogd en zegt ie dat je aangemeld bent op een andere locatie en dan kan je ineens msn'en vanuit je mailbox.
Werkt dus nog niet helemaal vlekkeloos, kan je waarschijnlijk wel uitzetten in je hotmail.
|
||||
|
||||
Quote:
Kwam ik ook achter idd met mail checken. Werd opeens aangesproken Gaat ook nergens over. Als ik wil msnen start ik msn wel op toch? Ga meteen ff bij de instellingen kijken! |
|
||||
|
||||
is idd pas veranderd, ik vind het ook nx dat mijn msn open gaat terwijl ik alleen ff men mail wil bekijken.
Maar het blijft een makelijk programma om snel wat bestandjes door te geven.