|
|||
|
|||
Seat ibiza gt tdi 1999, Nu 2350e!
Hoi,
Na enige twijfel toch maar weer proberen. 1,5 jaar geleden ben ik begonnen aan een opleiding. Daarvoor deze auto gekocht, klaar gemaakt met als planning deze te gebruiken als dagelijks vervoers middel. Helaas viel het vele reizen me al snel tegen en besloot ik op kamers te gaan. Gezien de net gemaakte hoge kosten en omdat hij goed bevalt wilde ik eerst mijn auto niet kwijt. Maar om veel te betalen voor iets wat ik amper gebruik, dat vind niemand leuk en een student zeker niet. Vandaar dat ik rustig opzoek ben naar iets anders en dus deze diesel te koop staat. Het gaat dus om een seat ibiza gt tdi, 81kw, afn motor. 280dkm. de eerste eigenaar heeft de auto altijd dealer onderhouden, boekjes, stempels etc aanwezig. Ik ben de 2e eigenaar en heb de auto met (geloof) 255dkm gekocht. Bij 260 is er veel vervangen, uitlaat, distru, vsnaren, multiriemen, vloeistoffen, remblokken, waterpomp, 4 michelin banden. Bekende kwaal is dat de alarmkasten vaak sneuvelen, deze dus ook vervangen. Ook de turboslangen willen wel eens scheuren, hier zit ook een nieuwe op. De startmotor is ook gereviseerd. Ook erg bekend is de abs storing, hiervoor zijn vorige week nieuwe abs sensoren gemonteerd icm achter nieuwe wiellagers. Meteen de auto uitgelezen. De apk zit ergens in aug/sept. Optisch komt de auto uit 1999, en heeft dus wel wat plekken, vooral wat steenslag wat ze tol heeft geeist bij de blanke lak, Persoonlijk vind ik dit niet storend, maar een ander misschien wel? Kenteken: xs-fl-60 Vraagprijs: 2750e Mvg L Smits 0610689685 kleinesmits@hotmail.com Last edited by Sjakie56 : 03-03-2011 at 17:59. |
|
|||
|
|||
Prijs gezakt naar 2650e, Inruil klein/sportief benzine auto mogelijk!
|
|
||||
|
||||
inruil golf mk3 1.6 8v milestone 97' 2e eigenaar vol jaar apk + vento front..
|
|||
|
|||
Auto staat momenteel op cupra wielen van een nieuwe model ibiza. Hierop liggen 4 bijna nieuwe continental winter banden. Deze zijn al de gehele winter gemonteerd waardoor de witte wielen ook echt wit blijven!
Leuk bod ook welkom, en inruil benzine ook! Last edited by Sjakie56 : 22-02-2011 at 10:22. |
|
|||
|
|||
Mag nu gaan voor 2350e!
|
|
|||
|
|||
Van de week nog gevraagd naar de auto. Is verkocht. Kan een slotje op!
|
||||
|
||||
sjakie kom jij uit merkelbeek?
|