![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een vraagje over het schoonmaken van mijn creme/beige recaro interieur
met wat voor spul kan ik hem het beste schoonmaken/netjes krijgen en hoe kun je de vloerkleed schoon krijgen mvg mike |
|
||||
|
||||
![]() Vloerkleed kun je prima schoonmaken met tapijt reiniger. Het leer kun je schoon maken met leather cleaner. Maar verwacht geen grote resultaten met leather cleaner. Want vaak is opnieuw kleuren gewoon het beste bij zo'n interieur.
|
||||
|
||||
![]() je tapijt kun je schoonmaken, met een allesreiniger goed in nevelen en daarna met een doek met glassex.
echt waar helpt. Je leer ook met glas reiniger en met een doek droogmaken leer creme erop en klaar. |
|
|||
|
|||
![]() kijk eens op de site van colourlock.nl
kun je alles bestellen en staat uitleg.. ziet je int, er weer bijna uit als nieuw |
|
||||
|
||||
![]() Colourlock werkt inderdaad ook prima!
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor jullie antwoorden er staat veel info op colourlock
alleen ik weet niet wat ik het beste kan nemen is dit een optie is een compleet pakt? Autoleder renovatieset Inhoud: Reiniger Mild of Sterk 125 ml LederFresh op autokleur 150 ml Protector 150 ml Reinigingsborstel Soft schuurpad Reinigingsbenzine 250 ml Leder plamuur gel 7 ml Leder Verzegeling 150 ml ik hoor het graag of het goed is of niet mvg mike |
|
|||
|
|||
![]() ik heb gisteren vloertapijt reiniger gekocht bij ze autoshop
alleen ik krijg het tapijt nog niet mooi schoon is er geen een schoonspul/machine die het tapijt weer netjes krijgt |
|
||||
|
||||
![]() dat kan met een tapijtreiniger, zoals eerder aangegeven. kun je bij boels huren.
http://www.boels.nl/index.php/vmchk...s_fly/index.php en colourlock kan je gewoon bellen, voor advies. Die bijten niet hoor verder gebruik eens de search hier op het forum.. gaat er een wereld voor je open
|
|||
|
|||
![]() tapijt doe je gewoon met de hogedrukreiniger buiten ..
je schrikt hoeveel zand en ander meuk daar da uit stroomt.. |