|
||||
|
||||
Polo Variant
Ik zit een beetje te denken aan een andere auto. Nu ben ik benieuwd of jullie nog foto's hebben van dit model met verlaging uiteraard. En wat de ervaringen zijn met dit model, zie ze niet zo superveel namelijk.
Ff twee voorbeeldjes van google af geplukt. BVD koen
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is mijn oude Variant! Ruime auto (kofferbak en voorin tenminste) maar verder niet echt geweldig. Ik zou sowieso voor een 100pk versie gaan, de 75 pk variant is niet vooruit te branden! Mijne was verlaagd dmv een KW schroefset (zelfde als die voor een gewone polo) Mocht je vragen hebben dan roep maar
|
||||
|
||||
Ik heb sinds een week een cordoba vario (zelfde als polo variant) uit 2000, met 1600 motor. Rijdt lekker hoor! Met climate control en andere leuke opties. Best ruim van binnen en niet te groot van buiten. Ik ben er content mee, weet niet of je daar wat aan hebt
Edit: nog wat pics van het web: Last edited by arnus71 : 21-01-2011 at 11:43. |
|
|||
|
|||
mijn vader heeft er ook 2, rijden erg lekker beiden met een 1.4 motor,
voor een 1400 zijn ze best wel rap en fel, ook nog geen rare dingen meegemaakt, rijdt goed en lekker en toch best zuinig, persoonlijk vind ik de kofferbak ruimte een beetje tegenvallen, maar ben ook erg lang verwend geweest met een 35i station en golf3 variant.
|
|||
|
|||
dit was de kofferbak van mijn variant, konden nog 2 kratten bier bij.
|
|
||||
|
||||
heb je last van je oren nu??
Meer foto's mensen??