![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij verkoop ik een setje 3 delige 17inch impul silhoutte's, uniek
de maten zijn 7.5x17 et30 en 8x17 et36 de steek is 5x114.3 & 4x114.3, past perfect op 5x112/5x110 met springbouten.. ze zijn volledig origineel (lak, vernis), ze hebben een polierbeurt nodig.. alles is erbij: centercapsleutel, moeren, ... vaste prijs is: 1000€ ruilvoorstellen altijd welkom, liefst 5x100 de velgen ![]() voorbeeld foto's ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Dup : 17-01-2011 at 09:06. |
|
|||
|
|||
![]() UP!
vosn kan dit setje ook omtoveren naar 18 inch voor niet veel geld ! |
|
|||
|
|||
![]() vraag 1) wat zijn springbouten?
vraag 2) Zijn deze met adapters op 4x100 te zetten? vraag 3) Waar moeten ze vandaan komen? En anders een upje voor deze dikke velgen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Click, de ET waarde is niet echt gunstig om met adapters te gaan werken.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Want? Komt te ver naar buiten te staan?
|
|
||||
|
||||
![]() Waarschijnlijk wel ja. De ET waardes zijn namelijk ET 30 en 36 ga je dan adapters gebruiken van bijvoorbeeld 15mm en 20mm kom je uit ok ET 15 en 16. En dat in combinatie met wielen van 7,5 en 8j verwacht ik dat ze wel een stukje kunnen uitsteken ja.
![]() Correct me if i'm wrong. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Als het goed is gaan ze vanaf de naaf 8 en 8,5 cm uitsteken. Ik denk dat het nog wel mee valt eigenlijk. Ga vanavond wel even meten bij mn velgen! Maar dit zijn wel echt exclusieve velgen, nog nooit gezien onder een Corrie ook
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oke, dan weet je het in ieder geval zeker.
Maar je zijn inderdaad exclusief ja. Maar ik betwijfel of ze mooi zullen staan onder een standaard Corrado. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik ook, haha! Op internet wat plaatjes gevonden op een Cor, en verlagen kan ik toch niet laten straks. Maar ik wacht op het antwoord
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
antwoord 1) met springbouten kan je bv van 5x112 naar 5x110 gaan of 114.3 als je ze een beetje aanpast je wint er maximum 2cm mee (of beetje aangepast win je nog een beetje) dus je kan ze niet gebruiken op een 4x100 wagen antwoord 2) je kan ze met adapters omzetten, als je 15mm adapters neemt kom je idd uit op 7.5j ET 15 8.0j ET 21 antwoord 3) zijn op te halen in genk, limburg zeer exlussieve velgen, eenigste setje in belgie, nederland en omstreken ! onder een corrado http://www.wheel-whores.com/classif...17x8-17x9&cat=4 deze velge zijn; 17 x 8 ET36 fronts 17 x 9 ET36 rears en deze heeft 20mm en 25mm adapters, dus denk wel dat de mijne met adapters in jou kassen komen ik hoor het wel mvg dup Last edited by Dup : 14-01-2011 at 09:30. |
|
|||
|
|||
![]() UP !
moeten dringend weg heb een ander setje op het oog prijs blijft wel vast ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() rijd een rx7 in de buurt van lemmer met deze velgen
|
|||
|
|||
![]() Quote:
echt? dan ben ik mis, dacht dat deze heel zeldzaam waren aangezien ze vorigjaar uit australie zijn gekomen.. my bad! |
|
||||
|
||||
![]() zijn absoluut zeldzaam, maar tegenwoordig word er vanalles uit japan hierheen gehaald. en daaronder zitten soms best unieke( voor europa) velgen.
prijs is juist
|
||||
|
||||
![]() Met springbouten kun toch maximaal 2 mm opvangen?
|
|
|||
|
|||
![]() kunt ook vn 5x114.3 naar 5x112 gaan
deze velgen komen van een golf 5 en die heeft 5x112 hij heeft daarvoor springbouten gerbuikt grtz |
|
||||
|
||||
![]() Zonder trillingen dan?
|
|
|||
|
|||
![]() geen idee
als je nog vragen hebt PM dan eve blijft het wat overzichtelijk hier |