|
||||
|
||||
Passat 3B bj 98 (inruil nette tdi mogelijk!)
Hallo
Hierbij bied ik te koop aan VW Passat 3b2 74kw bj 09-10-98 Km stand 145.xxx word nog mee gereden. Auto heeft apk tot 07-08-2011 Passat gaat weg omdat ik een diesel nodig heb. Opties -3bg interieur. -Centrale deurvergrendeling (afst bed). -Trekhaak afneembaar. -Airbags. -Electrische ramen. -xenon 6000k. -audio install bestaan uit jvc radio sub+versterker 2x alpine composetaudio -18 inch atura wheels (wit gepoedercoat) met nieuwe banden -Lm velgen 16 inch met nieuwe winterbanden voor de winter. -Grote spiegel rechts.l. - A4 subframe brace -Witte knipperlichten voor en zij-scherm. - schroefset ( orginele veerpoten zijn aanwezig) Laatste tijd vervangen: Draagarmen. temp sensor Thermostaat distr vervangen bij 128.xxx incl spanrollen en waterpomp. uitlaat spruitstuk. Aandachtspuntjes Paar krasjes op zijkant (is volgens mij wel weg te polijsten) Rem schijf voor zijn aan vervanging (kan in overleg nog vervangen worden voor verkoop)13-01-2011 worden remschijven en blokken voor en achter vervangen Verder nette auto met weinig km's die mij nooit heeft laten staan en altijd netjes door de apk is gekomen. Prijs 4000 euro of een goed bod! Foto's Last edited by Fect : 13-01-2011 at 19:48. |
|
|||
|
|||
zeer nette passat... ff stomme vraag... wat doet hij ong. 1 op 10???
Greetzz |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je, 1 op 12 gemiddeld is goed te doen |
|
|||
|
|||
en dan nog een belangrijke vraag haha,, heeft het beestje airco??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee helaas niet. |
|
||||
|
||||
13.01.2011 worden rondom de remmen vervangen (schijven en blokken)
Last edited by Fect : 13-01-2011 at 19:46. |
|
||||
|
||||
Up
|
|
||||
|
||||
Bieden mag!