|
||||
|
||||
Hoogteverstelbare koplampen inbouwen
Ik wil in mn golf elektrische in hoogte verstelbare koplampen inbouwen alleen hier had ik nog een vraag over:
heb ik hiervoor een nieuw bevestigingsframe nodig dus waar de koplamp in gemonteerd zit of kan ik volstaan met alleen een setje stelmotoren die je in het oude frame kan inbouwen?? ik hoor het graag groetjes
|
||||
|
||||
het is gewoon de stelmotor inbouwen in de frame
|
|
||||
|
||||
re
hallo ,,
heb eventuweel wel een setje liggen met stelmotor . is orgineel komt uit een golf 2 syncro . teab ,, vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
stel motor's , kabel boom , en stel knopje is alles wat je nodig bent
|
|
||||
|
||||
Is zon kabelboom nog een beetje makkelijk te vinden, want ik heb al wel de schakelaar en het kabelboompje van de schakelaar gekocht maar ben nog geen kabelboom van stelmotor naar het kabelboompje van de schakelaar tegengekomen?
|
|||
|
|||
zal er toch aan moeten , alleen met knopje en stel motor's ben je er niet
zijn wel te vinden , zitten bij de kabel boom in van de koplampen stukje van stelmotor naar zekering kast , en van zekering kast naar het knopje heb je nodig |
|
||||
|
||||
Aha, zoiets dacht ik al. Heb al wel iets gevonden op Ebay maar das een complete kabelboom voor alle verlichting voor, is misschien iets teveel van het goede?
|
||||
|
||||
is zo'n kabelboompje vanaf de zekeringkast naar de stelmotortjes makkelijk zelf te fabrieken?
|
|||
|
|||
Quote:
Die moet je dus hebben Van het oude type zekeringkast |