|
|||
|
|||
Bumpertjes
Hallo iedereen
Het probleem: vorige eigenaar (of de die daar voor of die daarvoor of.....) heeft de bumpers van mijn Polo I van 1976 OVERSCHILDERT met de BORSTEL! Nu ben ik al een hele tijd opzoek naar een nieuw setje voor en achter, maar ik kan ze nergens vinden. Het gaat wel over de chroom versie, niet de kunsstoffen.. Kan iemand mij hierbij verder helpen? Mvg Gertjan Last edited by vw-gj : 06-01-2011 at 01:21. |
|
||||
|
||||
De meeste mensen stellen zich altijd even netjes voor!
Al eens geprobeerd om met verfafbijt de bumper van de vaklaag te ontdoen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Mijn excuses, was dit nog van plan wanneer mijn laptop terug ter beschikking is, want met m'n gsm is het niet zo eenvoudig om een topic aan te maken om me voor te stellen. Maar voor U wil ik dat speciaal zo meteen toch doen Heb dit nog niet geprobeerd zoals u zegt maar zal me er wel eens mee bezig houden.. Ik dacht er niet aan ook omdat het plastiek aan de zijkant gekraakt is vooraan dus dacht ik meteen aan nieuwe nummertjes te steken.. |
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 15:35. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ga er niet van uit dat het chroom bumpers waren, het zijn de chroom bumpers die ik zoek. Deze zijn alleszins overschildert en dit is echt niet mooi |
|
||||
|
||||
zal lastig worden om mooie chromen bumpers te vinden verwacht ik
|
|
|||
|
|||
ja en als je ze vind kom je in de 500+ euri klasse denk ik
|
||||
|
||||
Ik heb eventueel nog wel een setje bumpers, maar inderdaad niet goedkoop, én oudere bumpers die je toch eerst opnieuw zou moeten laten verchromen?
EDIT: als ik naar het topic van je Polo kijk, heb je volgens mij overigens inderdaad gewoon de grijze bumpers zónder het chroom, maar goed, als je chroom wil kun je dat altijd doen natuurlijk...