|
||||
|
||||
Corrado onderlip
Hallo weet iemand toevalig of een onderlip voor een corrie nog orgineel leverbaar is.
MVG mathijs homburg |
|
||||
|
||||
Die zijn nog leverbaar
|
||||
|
||||
Kosten wel een vermogen. Ik meen een bedrag van boven de €200.
|
||||
|
||||
beste prijs voor orgineel vag, en imitatie waar leverbaar.
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook voor gekeken, imitatie bijna niet te krijgen tenminste niet zo makkelijk als bijvoorbeeld een golfje.
Nu heb ik ze in Duitsland kunnen vinden voor veel te veel geld voor wat kunstof eigenlijk. Ze vroegen zich voor een dunnen lip 89 euro en een dikke lip zat je op 179 euro. Nu kijk ik wel verder of ze misschien nog ergens anders uit te halen zijn. De dealer hier had bijna niets meer voor corrado. Groet ron |
|
|||
|
|||
Da's wel onzin, zeker exterieur delen en motordelen zijn nog prima verkrijgbaar, alleen interieurdelen zijn lastig..
|
|
||||
|
||||
Immitatielippen bestaan niet voor corrado. De goedkoopste leverancier van een originele onderlip is corrado-teile.de
|
||||
|
||||
Bedankt voor de snelle info manen.
Welke lip is er orgineel gelverd op een g60 uit 89.?? dunne of de dikke. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dikke lip
|
||||
|
||||
Hi, heeft iemand toevallig foto's waar je duidelijk het verschil tussen een dikke en een dunne Corrado-lip ziet; ik weet dat er twee types zijn, maar het is mij eigenlijk nooit zo opgevallen... Ik wil wel eens goed zien hoe groot het verschil nu is. thnx!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Dunne lip:
Dikke lip:
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Het scheelt wel een paar cm
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij kon je ze zowel met dikke als dunne lip krijgen
Golf4 1.8 Golf GTI Pirelli bj 83 Last edited by Erwin G60 : 30-12-2010 at 19:27. |
|
||||
|
||||
...heeft iemand zo'n dunne voor mij liggen? Kan ik weer iets lager
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
4cm om precies te zijn. Een dunne lip is 50mm en een dikke lip is 90mm.
|
||||
|
||||
Heb een dunne bestelt voor een maatje, bij de dealer ze hadde er nog een liggen in een stoffig hoekje.
120 eurotjes. |
|
||||
|
||||
da's 264,- keiharde guldens voor een stukje plastic!
(...die je bij de eerste de beste drempel al lekker over de grond schraapt!) Ik fabriceer zelf wel iets, denk ik!
|
|||
|
|||
Quote:
Toch wel hoor! http://www.digilizer.tk/
|
||||
|
||||
Quote:
Ze zijn duurder dan een originele en ook nog van koolstofvezel, gaat dus nog harder scheuren
|
||||
|
||||
Quote:
Daarom reken ik niet meer om naar guldens |