|
||||
|
||||
Dubbel Din DVD in Golf 1 Cabrio
Hallo allemaal,
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Jules ik woon in Reuver en rij sinds een jaar een Golf 1 Cabrio Sportline '91 en een Golf Cabrio GLI '89. Ik wil graag een dubbel din dvd syteem (Pioneer Avic HD3-BT) in het dashboard bouwen. Daarvoor wil ik de bediening van de verwarming verplaatseb naar de plaats waar nu de asbak zit. Ik heb me laten vertellen dat het mogelijk is, maar wel veel werk. Is er hier misschien iemand die al iets dergelijks gedaan heeft? Alvast bedankt! Sportline GLI Last edited by slinecab : 01-12-2010 at 17:40. |
|
||||
|
||||
Hi Leuk nog iemand uit Reuver !
volgens mij woon je ook nog bij mij om de hoek Je kunt de radio ook in de middenconsole bouwen kun je je kachel gewoon laten zitten. |
|
||||
|
||||
Ja dat was eerst ook mijn idee maar dan kan ik het scherm niet naar buiten laten komen om dvds/cds in te voeren. De pook zit dan in de weg...
|
|
||||
|
||||
zoiets wilde ik ook doen bij mijn audi maar dan zou ik de verwarmingskabels moeten verlengen... ben heel erg benieuwd of iemand hier info over heeft !
|
||||
|
||||
Is er ondertussen al iemand die het geprobeerd heeft? Ik heb nog een hele fijne JVC dubbel din liggen die ik er graag in zou willen maken.
|
||||
|
||||
Kwestie van bowdenkabels zelf op lengte maken en de draden van de fan verlengen lijkt me?
|
|
||||
|
||||
Er moet ook genoeg ruimte achter de asbak/aansteker zitten om het mechaniek kwijt te kunnen. Ik kan natuurlijk zelf het wiel gaan uitvinden en alles lostrekken. Maar als er ergens een "handleiding" rondzwerft ga ik niet moeilijk doen.
|
||||
|
||||
Hey,
Ik was dit topic ondertussen al helemaal vergeten. Ik heb de navi uiteindelijk wel nog ingebouwd en de bediening van de verwarming verplaatst alleen heb ik deze nog niet helemaal naar wens aan het werken(staat al lang op mijn lijstje ). Ik zal eens kijken of ik nog wat foto's kan vinden van de ombouw en wat ik precies allemaal weer heb moeten verbouwen. |
|
||||
|
||||
Heb je de kachelbediening op de plek van de asbak gemaakt?