|
||||
|
||||
Dilemma
dit heb ik voor na de winter liggen, maar ik begin steeds meer te twijfelen tussen dit of verbreed staal. wat denken jullie en mocht je voorbeelden hebben van beide zou ook helpen
|
||||
|
||||
Dik.
Doen!
|
||||
|
||||
ik zou ook dit doen, inplaats van dat verbreed staal
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
verbreed staal is niks onder een nette auto.....
|
|||
|
|||
Quote:
+ 1 dit staat 1000x beter!
|
|||
|
|||
Wel zonde van de velgen,
Maar wel erg dik
|
||||
|
||||
Verbreed staal heb ik nooit begrepen,vind het echt low budget ghetto style....zou lekker deze wielen eronder doen!
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
ik zou staal doen
en als dat wel doorgaat wil ik deze wel kopen.... vette wielen. nee grapje deze zeker wel eronder houden staan heel dik
|
||||
|
||||
ik zou dit doen.. je ziet bbs le mans replica niet zovaak onder een type 2. En ziet er super uit
|
||||
|
||||
nou dat lijkt mij duidelijk
|
||||
|
||||
Mij ook, STAAL is vele malen mooier
|
|
||||
|
||||
Zo heb ik ook gereden op mijn witte golk mk2 (aut). Zal hier eens een voorbeeld foto posten als ik thuis ben.