|
||||
|
||||
Autosalon -Motorshow Essen! (DE)
Vandaag met Edwin, Opa Henk en de vriendin van Edwin naar Essen geweest.
Veel gezien super gezellig, en goed druk. Wij hebben ons er werkelijk goed vermaakt, en hebben een paar foto's gemaakt. Ik heb alleen eigenlijk geprobeerd om met ongeveer alle meiden van de autostands op de foto te kunnen hahaha, . Wat aardig gelukt is. Samen met Henk op de foto Wat ook leuk was, dat ik met Henk zijn TT mocht rijden! En op de terugweg toch heel eventjes "iets" harder als 80kmh door de Swalmertunnel ging in Roermond. Ook het eten was super de frieten waren heerlijk en de hamburger groot zat. Ik heb me nog een mooie nieuwe chrome oliedop gekocht en een chrome motorkap stok. Ook nog even met de mensen van AP Gewindefahrwerke gesproken en het mooiste was dat ze wisten wie ik was aangezien mijn exwagen nog steeds bij hun als reclame object word gebruikt wat ik wel echt kicken vind. Ik vond het super, vooral het indoor driften en slippen van menig wagen. Filmpje moet ik even uploaden. Voor anderen die nog gaan, kunnen hier de foto's en commentaar komen. Ik post maandag wel even wat foto's. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 27-11-2010 at 20:03. |
|
||||
|
||||
Ja staat volgens mij al meer dan een jaar op hun site hahaha..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Stand van vw, audi etc. weer aanwezig ?
|
||||
|
||||
Foto's staan online op www.vw-speed.nl
|
|||
|
|||
Quote:
Nee aleen skoda stond er van de vag groep. Net weer thuis is toch altijd wel weer een gezellig dagje ondanks het hoge lexus angeleyes en polyester gehalte. Wel veel mooie vrouwen gespot!
|
|||
|
|||
Zijn er nog foto`s gemaakt, van de voor circuit geprepareerde matzwarte EVO, met witte rolkooi enz?
Of weet iemand de website van de auto`s van hieronder? Stond bi deze Skyline op de stand.. Last edited by Joentje : 28-11-2010 at 19:32. |
|
||||
|
||||
Leuke serie foto's, Chris. Ik heb nu nog meer zin om woensdag te gaan.
|
|
||||
|
||||
Ik heb wat foto's klaar gemaakt, dit zijn ze.
Opa Henk heel zielig! Heerlijke hamburger Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je nog meer fotos van deze Evo gemaakt? |
|
||||
|
||||
Die Evo en Skyline zijn lekker
De dames mogen er ook wel zijn...
|
|||
|
|||
Quote:
Ik vind er maar veel afgetrapte wijven tussen zitten hoor.
|
||||
|
||||
daar zijn ze dan......
uiteraard alle andere foto's te bekijken op m'n photobucket :idea:
|
||||
|
||||
[QUOTE=c@briodriver]daar zijn ze dan......
lekker ijsje:P staan leuke auto's tussen, baal een beetje dat ik niet heenga
|
||||
|
||||
Flink wat sneeuw gehad op de terugweg waardoor de terugrit iets langer heeft geduurd maar VwClubParkstad is ook weer thuis
Was een mooie show en gelukkig was er weer meer te zien als afgelopen jaar.
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er ook 4u over gedaan om terug te geraken. De meeste auto's waar ik foto's van heb zijn hier al gepost, zal er morgen nog wel een paar online zetten
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een laag foto's-van-chickies-gehalte voor een spiet-bezoekje, Chris.
|
||||
|
||||
ik zal het Bernd zeggen
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. De foto's staan wederom op www.vwclubparkstad.nl. Alvast een voorproefje: 1200pk: De rest staat dus hier |
|
||||
|
||||
Die gele Audi !!!! Lekker breed hoor