#1
|
||||
|
||||
golf 2 gti .
Ik word niet goed!!
http://link.marktplaats.nl/395040124 gereviseerd? hahahaha gerestaureerd? hahaha
__________________
golf 1 gti '77 under construction Passat dsl '80 130 PK TDI Passat station 2004 130 PK TDI |
#2
|
||||
|
||||
want?...als je moet lachen en je post het hier, deel het dan. beetje sumier dit
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#3
|
||||
|
||||
bekende auto???
|
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Omdat ik zelf deze wagen heb gereden weet ik wat er wel en niet is mee gebeurd. en de motor was zeker niet gereviseerd. als een wagen is gerestaureerd dan heb je 2 jaar later geen krokantjes. dan is hij gewoon over gespoten en nog niet eens goed. tevens heb ik de motokabelboom moeten vervangen want de wagen viel steeds uit. ook door het alarm.
__________________
golf 1 gti '77 under construction Passat dsl '80 130 PK TDI Passat station 2004 130 PK TDI |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
ah en dat moesten we uit je openingpost kunnen halen maar goed, dit is wel nuttig voor een eventuele koper( je weet ook niet hoe de vorige eigenaar hem verkocht heeft richting dit autobedrijf)
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
Die auto had je van mij gekocht, en ik kocht hem van Tobias die hem jaren heeft gehad en compleet zo heeft gemaakt! Wat er exact aan de motor is gedaan weet ik niet, dat zou je hem moeten vragen. Hij lag helemaal uit elkaar dus ik neem aan dat hij niet zo maar in mekaar is gezet zonder het een of ander te doen. Hier het verhaal van de opbouw ervan: http://www.teamvw-speed.nl/Forum/vi...c.php?f=11&t=92 Toen jij de auto van mij kocht was er totaal nog geen sprake van problemen van uitvallen of net wat dan ook! Mag hier d**d neervallen als het wel zo is! Spuiten is gewoon bij een professionele spuiter lijkt mij op de foto's te zien! Maar goed in 3 jaar kan er veel veranderen, heb er best plezier van gehad tot dat er water naar binnen begon te komen. Toen was het voor mij genoeg! Maar dat heb ik je verteld bij verkoop!
__________________
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! Last edited by gti-er : 14-11-2010 at 17:03. |
#7
|
||||
|
||||
is ook geen verwijt naar jou toe. maar wat ik al zei in mijn 2de post is dat ik het vreemd vind dat er na 2 jaar opeens krokante plekken zijn. die bij de voorruit was duidelijk en die heb je mij ook laten zien. maar als de krik ineens binnen de wagen staat dan is dat vreemd. de auto is dan slecht gerestaureerd. de problemen met het uitvallen zijn later gekomen. er was zoveel in geknipt dat er niet meer was uit te komen en toen heb ik de motor boom maar helemaal vervangen.
__________________
golf 1 gti '77 under construction Passat dsl '80 130 PK TDI Passat station 2004 130 PK TDI |
#8
|
|||
|
|||
Quote:
dan heb ik niks gezegd kerel! klote van de kabelboom idd, en ik kan mij eigen ook voorstellen met het verhaal van de krik. Is ook wel weer op te lossen maar het werk heb je eraan dat wel!
__________________
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! Last edited by gti-er : 14-11-2010 at 22:51. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer om dit te horen. Maar ik ga mij toch ff verdedigen. Ik ben de gene die de golf heeft opgeknapt en de motor heeft gedaan. Motor heeft geen hele revicie gehad. Ik had het volgende gedaan aan de motor: - krukas lagers vervangen - nieuwe zuigerveren - kop licht geflowd - motor zelf gehoond met boormachine en een stuk gereedschap met daarop 3 blokken om dit te doen (geen idee hoe dit heet) - nieuwe veren voor de klepstoters - ook van die nieuwe maantje om de kleppen heen (ook hier geen idee hoe t heet) - en natuurlijk alle pakkingen. Chassis werk: - ik heb aardig wat rotte delen uitgeslepen en vervangen. - passagier bodem is voor de stoel voor 2/3 vervangen. - achter zijramen zijn nieuwe stukken ingezet. - rechts onder het voor raam nieuw stuk ingelast. Wat ik aan soldeer werk gedaan heb is naast de bestuurders stoel naar achteren. Dit ivm 2 verschillende zekeringkasten. Ik heb er geen snelle nokas ingedaan maar dat kan later gebeurd zijn. Ik heb t nooit gehad over een groep A systeem. Hij is wel custom made. En vast nog veel meer. Ook ik heb netjes verteld wat er mis was met de auto tijdens de verkoop. Gti-er heeft daarop goed gehandeld. Ook lees ik dat hij dit ook weer netjes heeft vertelt bij zijn verkoop. Jammer dat dit zo ter sprake komt maar ik voel toch iets wat aangevallen. Waarschijnlijk omdat ik weet wat ik wel gedaan heb. Erg verveld dat jij een krik door de bodem gehad hebt, maar het is niet anders. Een project kan je dus beter in onderdelen verkopen om dit te voorkomen. Een goede les dus voor mij. Nooit de intentie gehad om er een slaatje uit te slaan. Just My 2 pence of the story. Gr Tobias Kortink Last edited by MKII freak : 19-11-2010 at 17:53. |