|
||||
|
||||
Volkswagen Golf MK1 1976 op LPG!
3-deurs VW Golf 1 uit '76; dus met kleine achterlichtjes en chromen bumpers.
Was ooit rood, maar is nu zwart (ook op kenteken). Dit is helaas niet netjes gedaan (met roller & kwast). De auto is niet strak en heeft hier en daar een plekje. Ik zou 'm een keer overrollen. Was ooit een 1.1, maar er zit nu een goedlopende 1300 in. De auto start en loopt goed op LPG. Door de LPG installatie rijd je heel goedkoop; het gemiddeld verbruik is 1:11 en een liter LPG kost zo'n 60 cent. De vorige eigenaar heeft kort geleden een koprevisie uit laten voeren. Technisch is de auto in orde. De auto heeft; - Chromen deurklinken - Chromen bumpers (mist één bumperhoekje) - Nette voorstoelen (zwart stof), scheur in achterbank - Schuif/kantel dak (niet origineel, wel lekvrij) - Stalen 13" velgen met goede 175/70/13 Tyfoon banden - Trekhaak Ik verwacht voor de APK de volgende werkzaamheden; - Laswerk aan de dorpels - Claxon repareren Prijs zonder APK; 850 euro Eventuele inruil van oldtimer op LPG of Diesel is mogelijk. Last edited by Skeez : 17-11-2010 at 00:04. |
|
||||
|
||||
heb je fototje voor me ?
|
|
||||
|
||||
kees, gooi is wat foto's online
|
|
|||
|
|||
Ben wel ff benieuwd hoe deze eruit ziet..
Heb in ieder geval wel interesse.. |
|
||||
|
||||
De auto staat bij mijn ouders; ik zal mijn vader even vragen om wat fotootjes te schieten.
|
|
||||
|
||||
Foto's toegevoegd!
|
|
||||
|
||||
De advertentie gaat even in de ijskast; ik heb nu iemand gevonden die de dorpels wil lassen en dan ga ik er zelf mee rijden. Mocht dat niks worden, dan gaat de Golf opnieuw in de bingo!
|