#1
|
||||
|
||||
storing digitaal klokje
zoals op de foto te zien werkt mn digitaal klokje niet meer, is dit nog te repareren? of moet ik op zoek naar n nieuw cockpitje?
|
#3
|
||||
|
||||
ik heb ook zoiets gehad en dat heb ik opgelost door de zekering van je klokje (bij mij zekering nr3 van Golf 2 gti 1985) even eruit te halen en er weer in te doen, klokje sprong weer op 00:00 en mn boordcomputer functies deden het ook allemaal weer. Is natuurlijk geen garantie dat het bij jou ook werkt maar is het proberen waard lijkt me!
succes |
#4
|
|||
|
|||
Hmm ik had dit probleem laatst ook. Heb je toevallig laatst starthulp gekregen met startkabels? Als je die klemmen niet in een x goed om de accupool verbind, wil dat schermpje wel eens flippen.
Grote kans dat de oplossing die hierboven beschreven is , de zekering los te halen, het probleem oplost Last edited by Djdewit : 13-11-2010 at 17:13. |
#5
|
||||
|
||||
Het kan zijn als j de auto start met een jump-starter dat het scherm flipt of kapot springt,
Er is hier ooit al eens een topic over geweest. Schermpje kan je nieuw bestellen dacht ik via ebay.
__________________
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. |
#6
|
||||
|
||||
Ik had dit ook na opladen met startkabels.
Hij moet dan gereset worden,accu even eraf geloof ik.
__________________
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily |
#7
|
|||
|
|||
jep, even accu kabels er een paar minuten afgooien
|
#8
|
||||
|
||||
Doet je klokje het alweer, Rick?
Had volgens mij gister nog precies dezelfde klok in de handen. Dus even een gil geven als die niet meer wil.
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl |
#9
|
||||
|
||||
Ik moet het nog allemaal testen... zal komend weekend eens kijken
|
#10
|
||||
|
||||
als je de tijd versteld met de pinnetjes, reageerd die dan niet?
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#11
|
|||
|
|||
Maagdelijke KM-stand trouwens
__________________
Gr Arnold Golf 2 GTI 16v 1986 Golf 2 GTI 8V 1991 "Edition Blue" |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Nou je het zegt...zijn dat de originele kmers???
__________________
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily |
#13
|
||||
|
||||
bovengenoemde tips hebben niks uitghaald, storing is er nog steeds
|
#14
|
|||
|
|||
Negatieve - pool van je accu loshalen. Het dashboard klokje controleren ofdat de spanning er daadwerkelijk van af is. Vervolgens de negatieve pool met een vaste hand in één beweging aan te sluiten. Als je dit laatste niet in een keer goed doet, dus de pool eerst aan te tikken voor het definitieve verbinden, verspringt het klokje weer.
Last edited by Djdewit : 19-01-2011 at 21:07. |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
of een horloge om doen (grapje moet kunnen he)
__________________
mk2 1.8 8 v (weber replacement) alpen wit ' 86 touran tdi 2008. daily hooker. japje prius 1.8 (black) bj 25-1-2011 140 hp bijtellings snoepje |
#16
|
||||
|
||||
Dat met de Min pool kan ik ook nog testen.
|