|
|||
|
|||
Golf 1 werkboek
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een golf 1 werkboek. zodat je ziet hoe alles inelkaar zit en hoe je het kan monteren. ik ben namelijk bezig met een project golf 1 cabrio. karman uitvoering |
|
||||
|
||||
is dat niet van haynes of zo iets...
|
|
||||
|
||||
misschien heb je hier wat aan:
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse...3055/index.html NBD|Biblion recensie En de vakman èn de gevorderde doe-het-zelver heeft met deze vraagbaak een boek waaruit hij bijna alle gegevens kan halen die hij bij voorkomende werkzaamheden nodig heeft. De tekst wordt toegelicht met exploded views en doorsneden van verschillende auto-onderdelen. Op de eerste pagina's vindt men wat algemene informatie over de verschillende modellen en een overzicht van het instrumentenpaneel. (Biblion recensie, Redactie..)
|
||||
|
||||
ik heb het boek van hanyes ook staat best wel wat in maar echt wat je wil weten eigenlijk ook weer niet
ik heb hier mischien nog wel meer aan gehad http://www.vagcat.com/epc/ |
|
||||
|
||||
Bentley
|
||||
|
||||
golfcabrio.com zit ook veel kennis, en in de documentatie sectie op het forum staat veel info en how-to's. Misschien heb je daar iets aan
|
|||
|
|||
marktplaats kijken
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Jeroen vagcat is perfect. kan je ook wat vinden van het interieur ? hoe dat inelkaar zit dashboard ect ect |
|
||||
|
||||
Quote:
nee helaas daar heb ik niks van maar een interieur zit niet heel spannend in elkaar het wijst zich zelf wel |
|
||||
|
||||
Quote:
weet iemand of de 1.8 DX GTI ook beschreven wordt in dit boek?
|
|||
|
|||
[QUOTE=BroesWillems]weet iemand of de 1.8 DX GTI ook beschreven wordt in dit boek?[/QUO
Ja |