#1
|
|||
|
|||
V-Maxx XXtreme Schroefset Ervaringen?
Hallo Iedereen..!!
Zoals de titel al luidt wie heeft er ervaring met de Xxtreme schroefset van V-Maxx. Ik heb ongeveer een half jaar geleden een gewone V-Maxx schroefset op mijn golf gemonteerd.. en het was echt een plaatje.. wat stond hij er mooi bij... Niet te laag gewoon mooi! Maar er zat een groot nadeel aan de schroefset.. hij was echt kneiterhard... Pff.. Ik rijdt veel binnendoor met de golf en kom zo 1x per week op de snelweg.. dus ik stuiterde elke naar mijn werk.. erg jammer.. Heb daarom de set na een maand al weer eronderuit gehaald en verkocht.. Nu zie ik dat V-maxx met een Hardheidsvertelling komt op zijn nieuwe schroefset.. en wil heel graag weer verlagen, maar hij moet absoluut niet weer zo hard worden.. dat is gewoon dood zonde van mijn geld.. Dus kunnen jullie mij vertellen wat het verschil is tussen de oude en nieuwe schroefset? En is er toevallig iemand van jullie waarbij ik mee zou kunnen rijden om het te ervaren wat het verschil is in de verschillende hardheidsstanden? (liefst een golf 4 1.6 16v en ergens rondom breda NB) Alvast bedankt mannen en vrouwen.. |
#2
|
||||
|
||||
Ik heb deze set dik een half jaar onder mijn Bora zitten en heb nog geen problemen gehad. Ik rijd wel met bumpstops omdat mijn banden anders aanlopen.
Het verstellen van de hardheid is erg gemakkelijk en er is wel duidelijk merkbaar verschil. Ik kan je alleen niet zeggen hoe comfortabel het kan rijden, dat heb ik nog niet geprobeerd.
__________________
Bora TDI |
#3
|
||||
|
||||
dus een xxxtreme set kan lager dan een gewone V-Maxx?
hoeveel lager zou dit ongeveer zijn?
__________________
Diesel smoke makes girls horny |
#4
|
||||
|
||||
tot ruim 30 cm onder de grond
__________________
Groeten, Jeroen. |
#6
|
||||
|
||||
ik heb een set van Weitec onder mijn mk4, op de laagste stand, en ik vind het zeer goed te doen. Hij is goed stug maar je hebt niet dat kneiterharde stuiteren (had ik wel met standaard v-maxx bij mijn mk3 GTI)
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Heb jij het dan over de Weitec GT of TX? de TX is namelijk wel hardheid verstelbaar en de ander niet. Heb met een TX mee gereden is die reed voor een goed verlaagde schroefset echt comfortabel. Heb echter geen vergelijking. Ik zou sowieso niet voor V-Maxx of TEC tuning e.d. kiezen. Maar die discussie is al vaker gevoerd. Prijs - kwaliteit verhouding.
__________________
Daily ride; 2002 Audi TT Roadster spare car; 2001 VW Jetta GLS Wife's daily; 2010 Ford Escape Limited |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Die van mij is niet in hardheid verstelbaar... Je merkt inderdaad vaak verschil in kwaliteit tussen merken met hun verschillende prijzen |