|
|||
|
|||
golf 1 cabrio '89'
Na een golf 1 cabrio uit 1989 gekocht te hebben ben ik er al achter wat ik van plan ben. Ik ben nu 17 (april 2011 word ik 18) Dus de cabbie gaat in opslag totdat ik 18 ben. Dus heb ik er nog genoeg tijd voor.
Plannen. Verlagen. (schroefset) Dikke wielen. (heb ik al ATS Cups limited line Embleemloze grill. Ster koplampen? Verstralers verwijderen. Rijders stoel laten maken. Zo is die nu. Maar was eigenlijk wel heel beniewd hoe die ATS Cups zouden staan dus had vandaag door de buien heen ff snel een kan gemonteerd. Zo Staat het. Vind het echt fantastisch staan alleen moet die nog een heel stuk verlaagd worden. En dan vooral aan de achterkant. Tot zo ver mijn projectje. |
|
||||
|
||||
Succes met je plannen!
Groeten Romar |
|
|||
|
|||
ziet er een gaaf bakje uit
veel plezier eraan |
|
|||
|
|||
Na een lange tijd stil gestaan te hebben is die weer de stalling uit gehaald. Heb 2 weken vakantie dus vond dat wel een geschikt moment om het schroefset eronder te bouwen en me nieuwe velgen te monteren. Hij is op de aanhanger naar me werk gebracht en daar kon ik mooi alles erop bouwen.
Zo is het uiteindelijk geworden.... Heb voor spacers van 10mm anders liepen me wielen aan tegen me schroefset en achter heb ik spacers van 15mm gebruikt. vind het er wel heel vet uit zien, achter niet te laag anders is het net of die doorgezakt is. Alleen ben ik er voor nog niet helemaal tevreden over. Als het schroefset aan beide kanten hetzelfde staat en ga dan meten bij de wielkasten dan heb ik 5/7mm verschil tussen links en rechts. Moet daar nog wat op verzinnen. Maar hij gaat de opslag weer in tot april (dan word ik 18) en dan nog maar weer even kijken. mzzl en de groet'n pascal |
|
|||
|
|||
leuke cabrio
|
|||
|
|||
welkom , leuke cabby ,
wat voor maten hebben die ats`en van je ? , omdat je spacers nodig had
|
|||
|
|||
moooie cabrio jonge
|
|
||||
|
||||
Das nog eens een goed begin voordat je uberhaupt een rijbewijs hebt netjes hoor
|
|||
|
|||
Maat van de ats is 7jX15 et 38. Ze kwamen dus te ver naar binnen toe en kwam me band tegen me schroefset aan. heb wel 185/45 15 om me velgen leggen, Dus klein beetje getrokken. 10mm redde ik het net.
|