|
||||
|
||||
HELP: Advies zwarte grill vw bora orgineel
Wil een andere look voor de variant voor 2011.
Is orginele grill voor vw bora ook af fabriek plastic-zwart leverbaar? Of alleen nieuw reeds in primer te koop en te spuiten in kleur naar wens? |
|
||||
|
||||
Benno,
ze zijn gewoon in matzwart kunststof te leveren, de basisuitvoeringen van het modeljaar '99 hadden deze!
|
||||
|
||||
Hey Arnaud,
thnx voor de snelle reactie......dacht ik nl. ook. Maar kan hier bij de dealer volgens hun alleen reeds in primer kopen. Zal het nog 1x navragen bij andere dealer. Kan jij anders aub via jouw kanalen kijken voor een nieuwe mat zwarte? |
|
||||
|
||||
Probeer eerst die andere dealer eens, de ene magazijnbediende is wat snuggerder dan de andere. Mocht je nog steeds nul op request krijgen koppel het dan even terug aan mij, dan ga ik er ook even induiken, maar ook ik begin bij de dealer dus zodoende!
|
||||
|
||||
ok.......gaat zelf eerst nog ff zoeken....nogmaals dank.
|
|
||||
|
||||
En anders bij Ruuds VW shop kijken.. de dealer vertelde mij dat ze niet meer aan zwarte vw tekens konden komen.. ik heb hem gewoon bij Ruuds VW shop besteld.. succes..
|
|
||||
|
||||
klopt, heb destijds ook gezocht naar een originele grill in het zwart maar konden ze inderdaad alleen in de primer leveren. heb hem zelf licht opgeschuurd en mat zwart gespoten ziet er perfect uit. succes.
|
|
||||
|
||||
zijn idd niet meer bij de dealer te leveren
|
||||
|
||||
Heb zelf ook nog wat kanalen gecheckt.
Ruud heeft ook nog rondgevraagd. Alleen nog maar reeds in primer leverbaar. Dan moeten we die maar zwart gaan maken Thnx voor het meedenken....... |