|
|||
|
|||
'Oldskool' eindseizoen toerrit 2010 Fryslân
Even bij de start geweest van de 'Oldskool' eindseizoen toerrit , was zeer gezellig Jammer genoeg door andere verplichtingen , kon ik niet mee Volgend jaar zeker aanwezig Vanavond meer foto's Last edited by Alberto : 24-10-2010 at 14:17. |
|
||||
|
||||
ik had de auto net schoongemaakt maar dat had niet veel zin...
Wel een mooie rit, we zijn op plekken geweest die ik nog niet eerder gezien heb! Volgend jaar weer? |
|
||||
|
||||
was een mooie rit als er een volgende x komt ben ik zeker weer van de partij
|
||||
|
||||
Was zeker een mooie route, heb ook plekken gezien die ik nog nooit gezien had. Hele mooie omgeving, alleen een beetje jammer dat de politie er ook bij betrokken was
|
|||
|
|||
Quote:
waren er een paar amtenaren wakker geworden |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou heel erg wakker waren ze ook weer niet, want ze hadden wel moeite met hun parate kennis van de wet..... Dus datgeen waar ze me dan wel op konden bekeuren doen ze dan ook maar gelijk op de vieze en dure manier, oftewel via de officier van justitie. En dan voor een paar verkeerde kentekenplaatjes... Een erg criminele bezigheid dus die amerikaanse plaatjes . Ze vonden het volgens mij ook erg jammer dat ze me verder nergens op konden pakken met dat oude hok
|
|||
|
|||
snap er niks van Marco maar wel jammer |
|
|||
|
|||
Ik kan maar 1 ding zeggen:
Ging Top, TOP weer, TOP aanmeldingen, Top route, Top einde! Volgend jaar gewoon weer! Tot dan! (Foto's van onze fotograaf komen deze week denk ik) |
|
||||
|
||||
was idd een mooie rit! goed gedaan krystman
Al zijn er dan toch weer mensen die afdwalen (direct in Burgum al) en een bekeuring krijgen
|
|||
|
|||
Quote:
wie dat dan? |
|
||||
|
||||
En wij maar denken dat onze zandwegen slecht zijn jullie verharde wegen zijn gewoon nog slechter
Toch complimenten voor de organisatie, we hebben ons wel vermaakt, was een mooi rondje rally rijden. Deze week maar ff zien dat we de Friesche klei van de auto krijgen
|
|||
|
|||
wat gemist zie ik... ..volgende x maar beter opletten wat in de buurt georganiseerd wordt haha..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik
|
||||
|
||||
wij ook heb me verder prima vermaakt, volgend jaar maar weer
|
|
|||
|
|||
volgend jaar doe ik ook mee. Lijkt me erg tof!
|
||||
|
||||
Helaas niet mee kunnen doen...... Volgend jaar beter hoop ik
|
|||
|
|||
Was weer leuk,
wie heeft de foto's die op 2 plekken onderweg zijn gemaakt, waarvan 1 bij een tankstation? |
|
|||
|
|||
Quote:
Onze ''Huis'' Fotograaf... Ik krijg de Foto's Deze week op CD... komen nog wel online! |