![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben nog opzoek naar het frame waar de fan in zit.
En de bevestigings punten van links naar rechts moeten op 515mm zitten Het is voor een Radiateur met vul dop die 480mm breed is http://yfrog.com/j8radiateurj Hopelijk kan iemand mij hier aan helpen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb ik misschien nog wel, zal morgen even opmeten
|
||||
|
||||
![]() Dat zou mooi zijn alvast bedankt
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoi heb er wel verschillende liggen ga straks ff voor je kijken mvg eric |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt Eric nu maar hopen dat hij er tussen zit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb ik wel liggen mocht het met de andere niks worden inclusief de koelvin.
m.v.g. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb de goede maat niet liggen helaas
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar ben ik ontzettend blij mee want meestal zijn het die wat kleinere waaierkap die je over al ziet. En niet deze met die afwijkende maat ![]() Wacht nog eventjes op vw hooligan maar anders wil ik hem zeker hebben ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Iedergeval bedankt voor het kijken ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hallo ik heb er wel 10 liggen ook 10 verschillende maar geen 1 met de maat die jij zoekt is jou opgegeven maat hart op hart gat ik heb er 1 die zit op 48 lang en 18 breed dus hart op hart heb ze ook smaller en breeder staat er geen onderdeel nummer meer op ergens grtn eric |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je heb een pm ![]() Bedankt Erik ja de maat is inderdaad 515mmm hart op hart en meer dan lastig te vinden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog steeds zoekende !!!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
einzer had dus ook niet de goeie??? grtn eric ik kan je wel een complete radiateur met dop aanbieden met goede kap grtn eric |
|
||||
|
||||
![]() Spal fannetje erop...klaar