|
|||
|
|||
camber
hey ik vroeg me af hoe kkrijg ik een beetje camber op de achter wielen
en heeft iemand mss een iedee of er camber plaatjes bestaan voor een golf 4 of mss hoe en wat en waar alvast thnx |
|
||||
|
||||
ff bellen met de dealer, voor golf 3 bestaan ze nog wel, kosten daarvoor per kant iets van 90 euro
|
|||
|
|||
Quote:
met welke dealer? & is golf 3 dan hetzelfde als golf 4,persoonlijk dacht ik het niet.? |
|
||||
|
||||
gewoon de vw dealer
en naar mijn weten is golf 4 niet hetzelfde nee
|
||||
|
||||
Ik heb ze ooit bij Antera zien liggen
(Adverteerder: Tuningcenter Lowering http://www.lowering.nl/) beste even een pbtje doen (hij woont in breda) |
|
|||
|
|||
Quote:
gewoon bij de vw dealer |
|
|||
|
|||
up zoek nog altij camber plaatjes voor de achter as om de wielen wat te camberen
links info en ervaring allen welkom grtz |
|
||||
|
||||
Je kan ook tussen de achteras en de astappen één ringetje per bout plaatsen bij de onderste twee bouten. Werkt prima
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y Last edited by Typ 81 : 17-10-2010 at 20:27. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
beunhaas.......
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tenzij jij met een wiskundige berekening komt, waaruit blijkt dat het onverantwoord is, maar dat lijkt me niet
|
||||
|
||||
verbetert dit dan ook het rijgedrag ?
|
|
||||
|
||||
Dat gaat net even te ver
|
|||
|
|||
hehe
ik heb het over golf 4 he niemand die iets weet van camber plaatjes of dat deze bestaan fso |
|
||||
|
||||
Ja sorry, ik dacht even dat je het over een MK3 had, nevermind.
|
|||
|
|||
Quote:
Is dat ding nou van plastic Lijkt me toch helemaal niet betrouwbaar, zeker als het wat ouder en poreus wordt. De bouten zullen maar los komen. Vind het nog een slechter idee als die 2 revetten |
|
|||
|
|||
en die camber shims waar zijn deze te vergrijge ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
... |