|
||||
|
||||
Gezocht wintersetje Golf 4
Ben opzoek naar een wintersetje voor me golf 4 zolang hij nog niet verkocht is...
Huidige velgen gaan eraf , wie er nog een setje heeft liggen hoor ik het wel. Steek 5x100 ik zoek liefst geen origineel staal van vw, die heb ik zelf op zolder liggen..alleen daar moeten ook nieuwe banden op.. Maar al het aanbod is welkom Mvg, Last edited by StefanMk : 05-10-2010 at 16:06. |
|
||||
|
||||
Wat voor Golf IV heb je?
De 14" exemplaren passen alleen op 1.4, 1.6 en SDI modellen:P |
|
||||
|
||||
Hoi,
ik heb een setje 14inch voor je. Je hebt een 1.4 toch? |
|
||||
|
||||
dankje voor snelle reacties, ja het gaat om een 1.4
Misschien moet ik het topic een klein beetje aanpassen, ik zoek liefst geen origineel staal van vw, die heb ik zelf op zolder liggen..alleen daar moeten ook nieuwe banden op. mijn fout Liefst een ander setje + banden, maar als je wil mag je foto's doorsturen marc en jean dan kijk ik er naar en laat ik snel iets weten! Mvg, |
|
||||
|
||||
aanbod nog steeds welkom
|
|
|||
|
|||
Quote:
heb nog een setje oem velgen van een golf 4 highline 15 '' alu ligge dat weg mag achterste banden zijn nog goed voorste moeten vervangen worden zijn wel geen winterbanden |
|
|||
|
|||
16" staal met banden 205-55-16 en doppen, 200 euro.
18" RS4 wielen donker rood metallic gespoten met zeer goede Falken 215-40-18, 550 euro. |
|
|||
|
|||
Setje BBS le mans replica 17"
Hallo ik verkoop mijn setje BBS replica omdat ik mijn polo heb verkocht.
ik heb 3 maand op de velgen gereden dus ze zijn nagenoeg nieuw, even eens de banden zit nog volop profiel! steek : 5 x 100 wat bied je voor deze jongens? mijn nummer is : 0612358877 |
|
||||
|
||||
Heb setje winterbanden op staal in de bingo...
|
|
|||
|
|||
a3 15 inch , met goede winterbanden . 300 euro.
195 65 15 , originele maat. |
|
||||
|
||||
upje, pb's verstuurd
|
|
|||
|
|||
Heb nog 4x 195-65-15 91H (alleen de banden) Vredestein Quatrac 3 Allseason;