|
|||
|
|||
Mijn 83'er Derby mk2
Dag iedereen, ik ben sander,
20 jaar jong, en heb een maandje geleden (meer uit noodzaak) nog een auto moeten kopen. Ik ben sinds 2008 namelijk trotse bezitter van een 66ér spijlbus die in augustus 2009 klaar was met restauratie, maar nu ik iedere 10km moet rijden naar stage heb ik me nog een daily driver aangeschaft: 83'er Derby Mk2 1.1 Sticker in de kofferbak zegt: manilla green, maar is doorgekruist en staat RCD of ACD naast, weet iemand hier meer van, hij ziet er namelijk niet overgespoten uit en alle stickers zijn nog aanwezig. plannen: niet gek veel, misschien nog dakrekje erop en kratje pils :P Misschien ooit nog een orgineel dashboard erin zetten, omdat de vorige eigenaar een mk2 polo dash erin heeft gezet omdat hij zei dat het dashboard vol gaten zat. hier wat foto's: |
|
||||
|
||||
Ziet er leuk uit!
Bij deze zat er toch een pin-stripe op de motorkap? |
|
||||
|
||||
Welkom!
Leuk Polo Classic (tja....kom ik weer: In Nederland werd dit type al Classic genoemd ipv. Derby. Derby is hier in NL alleen geleverd als 1 en 1F) Zit trouwens een dashboard in van een 2F. Zou op zoek gaan naar een bruin dashboard voor een 2, maar die zijn erg schaars...
|
||||
|
||||
idd wat jaap zegt Er ligt hier nog wel een zwart dash van een polo mk2 Maar goed aangezien er een 2f dash in zit zal de kabelboom ook wel aangepast zijn
|
|
||||
|
||||
Geinig! Zeer fraai interieur (jammer idd dat het ori-dash er niet bij/in zit)
Geen last van hoogtevrees bij het uitstappen?
|
|||
|
|||
Quote:
ja sure xD, ga je van redelijke hoogte (onverlaagde spijlbus) naar skelter xD is idd de wagen met de pinstripe op de mo Quote:
Inderdaad, die heb ik er meteen afgehaald (niet mijn ding ) |
|
|||
|
|||
Weet iemand trouwens de kleurcode van mijn auto?
|
|
|||
|
|||
Hier trouwens een foto van mn andere hobby, die staat momenteel droog in de garage, Nee ik ben geen rijke stinkerd, ik heb gewoon 4 zomers lang alleen maar gewerkt ervoor >.< :P
|
|
||||
|
||||
Welkom, leuke Derby/Classic
En wat een Spijlbus!
|
||||
|
||||
Welkom hier!
Heel mooi verzamelinkje auto's.
|
||||
|
||||
Quote:
kofferbak open doen en met je voorhoofd op de mat naar achteren kijken als t goed is zit daar zo'n sticker met je kleurcode erop deze was van mij oude met kleurcode LA3A (marsrood) |
|
||||
|
||||
Quote:
In de eerste post staat dat er op die sticker gekrast is. Als ik een gokje mag wagen: Selvasgrün (LA6D) |
|
||||
|
||||
Quote:
x2
|
|||
|
|||
Selvasgrün klopt, is kennelijk een 83 ér only kleur. Wel leuk om te weten, ik moet namelijk een paar plekjes bijtippen, heeft een paar krasjes aan bijrijders kant.
bij mij stond namelijk Manillagreen op de sticker, dus ik vermoed verkeerde sticker erop geplakt.
|
||||
|
||||
Mooie Classic en zeldzaam kleurtje!!
|
|
|||
|
|||
Zo nog flink aan de derby geklust.
-Nieuwe thermostaat -Nieuwe bougies,luchtfilter,contactpuntjes,rotortje, olie+oliefilter -Nieuwe remblokjes voren -Nieuwe startmotor -Nieuwe accu (na 1x vorst was de oude al dood :P) -begonnen met de electra(is een ramp) alleen de remlichten en binnenverlichting doet het nog maar half. - gepolijst (commandant 4 ftw!) - voor een zeer leuk prijsje 4 andere lichtmetalen velgen weten te scoren.. dat worden mn winter velgen (rij ik teminste ook in de winter met stijl :P) -Dakrekje erop, org VW rek op thule dragers - bijrijders kant achter was met blanke lak of iets dergelijks gespoten.. zag in ieder geval niet uit.. maar was niet zo'n grote plek dus... bloemen stickers aan beide zijde! *hippy style* :P